''Bugüneş gözüme girmek zorundamı.''
Kalkıp tualetin yolunu tutarken düz zeminde düşen olarak tarihe geçen insanım oflaya puflaya tualete girdim...
-Alo nerdesin sen ?
-kumsal'da sen ?
-tamam geliyorum
Çantamı alıp kumsalın yolunu tuttum yolda yürürken o çocuğu gördüm berke miydi neydi görmemiş gibi yapıp yürümeye devam ediyordum ki ''beste beklesene.'' hafif tebessüm edip beklemeye başladım.
''nasılsın ?'' ellerimi kaldırıp kendimi gösterdim ''nasıl görünüyorum'' baştan aşağı süzdü ve ''harikasın hadi yüzmeye gidelim''dedi aslında iyi çocuk tebessüm edip başımı evet anlamında salladım kumsala doğru yürümeye devam ettik ''alyacım canım salak arkadaşım insan gelir kaldırır tek gelmeler noluyo olom'' diye saydırdım berke de kıs kıs gülüyo gözlerimi kısıp kaşlarımı çattım ''sende gülüp şunu şımartma'' ağzına kilit işareti yapıp ellerini teslim oluyorum dercesine kaldırdı. alya ya tekrar dönüp birşey diycekken sarılıp ''özür dilerim tatlım birdaha olmaz nolur sus.''
bende sarıldım ''tamam şapşal birdaha olmasın ama hee.'' ''olmaz hadi yüzelim''.dedi ben kaşlarımı çatıp ''Mert nerde?''. dudağı büzüp ''Dorukladır heralde neden ki ?'' kafamı iki yana sallayıp ''yok birşey'' dedim sonra biraz yüzdük...
''Selam güzellik yine gömülmüşün hazinene''. kitabımı okumaya devam edip ''Mert beyler gelmiş'' dedim umursamazca ''lan yinemi küstük ohoo bende seni dorukla tanıştırıcaktım''. kafamı kaldırıp Doruk denen çocuğa göz attım ''hım iyi tanıştık şimdi rahat bırakın'' dedim doruk gözlerini devirirken mert te kafama vurdu. ''ya beste hadi kaldır şundan kafanı takılalım kardeşim yaa''. kitabımı çantama düzgünce koyup ayağa kalktım üstümdeki kumları sirkeleyip Mert e baktım ''Sigaran var mı ?''. eline cebine atıp marlboro yu çıkarttı. ''al başbelası hadi şimdi yürü'' kolunu omzuma attı ''maviş'e mi ?'' dedim doruğa göz atarak oda bizimle geliyodu ''aynen canım doruk ordan çıkmak istemiyo acaba neden'' dedi doruğa göz kırparak doruk boğazını temizledi sigarasını içine çekti ''sadece hoş bi ortam bundan bi anlam çıkarma mert.'' dedi oha ses e bak daha öncede duydum ama simdi net yani. Ben böyle iç sesimle konuşurken mert bana birşey söyledi ama anlamadım ''hea?'' kafama vurdu yinee!! ''mal yinemi iç ses, neyse diyorum ki akşam kumsalda toplanalım ateş falan yakıcaz''. dudak büzdüm ''olur farketmez.'' biraz maviş te takıldıktan sonra eve doğru yol aldım. ''Beste'' arkama dönüp bana seslenen kişiye baktım Berke ''efendim berke''. yanıma yetişti beraber yürümeye devam ettik ''şey beste bu akşam beraber birşeyler yapalım mı ?''. dudağımı büzüp ''malesef akşam kumsaldayız çocuklarla sende gel istiyosan''. gülümseyip ''olur akşam görüşürüz annem arıyo gitmem gerek.'' diyip yanağıma öpücük kondurup gitti. kendi kendime ''Tam Benliksin.'' dedim ...