Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?

87 3 3
                                    

''Hayır yani anlamıyorum beste nasıl o benim kankam deyip kıza sarılır. sonrada kızı neden dövdün ?.  alya yine sevgilisinin olaylarından bahsederken telefon çaldı. ''efendim mert?'' dedim alya merakla bakıyodu ''tamam geliyoruz. lan tamam tamam hadi kapat.'' alyanın meraklı suratını mıncırıp ''hadi bizi bekliyolar ateş yakıcaktık ya.'' kafasını tamam anlamında sallayıp ayağa kalktı. bende üstüme bişiler geçirdim çıktık...

''Selam millet.'' dedim elimi havaya kaldırıp. herkez selam verdi. çembere çöktüm bağdaş kurdum. mert başladı yine ''nutellam nasılsın şebekim?.'' kesin yine bişi istiycek ''ne oldu mert ,ne istiyosun söyle.'' kafasını kaşıyıp ''şeyy yer değiştirelim mi ?''  kaşlarımı çatıp yerimden kalktım kesin yanımdaki sarışın kız yüzünden hee. ''ee hadi gençler doğrulul mu? cesaretlilik mi? oynayalım.'' herkez ''evett!!'' diye bağırınca itiraz edemedim. ''çevir beste.'' oflayarak şişeyi çevirdir. ''Ooo beste ve ben '' mert ellerini çırptı. ''evettt söyle bakalım beste doğru mu cesaret mi ?'' ben tabikide ''cesaret'' iyi bok yedinn off gaza geldim yaa ''dur bi düşüneyim ımm acaba. buldumm!!'' eyvah sıçtım şimdi. ''doruğu öp'' ohaa ''mert saçmalama ben oynamıyorum ya.'' diyip ayağa kalktım ''cesaret dedin beste mızıkçılık yapma alt üstü bi öpücük hadi.'' zorla yerime oturttular doruk bana yaklaştı. hayırr ya ilk öpücüğüm böyle olmamalı. ben kafamı çevirip öpmesini istemedim ama doruk cenemi tutup kendine çevirdi gözlerime bakıyodu sadece biraz yaklastı ''bu küçük hanımı şimdi öpmicem daha var.'' dedi ve kalkıp gitti...

KUMSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin