B-1-M

1.6K 163 286
                                    

Menghadiri New York Fashion Week adalah perkara yang paling aku impikan.

Dan baru sahaja tadi aku mendapat emel daripada pihak New York Fashion Week!

Aku dijemput wehhh sksjsjsjsksjksjsjsksk!

Dream comes true gitu ecehhh dah maju aku sekarang fuh!

Sejak bergelar youtuber ni semua benda boleh hadiri almaklumlah cepat femes sebab lawo , baik , comel—-melebih lak aku puji diri sendiri.

"Woi dik!" Terjah abang aku, tak ada adab dowh abang siapa ni?!

Lee Je No , tulah nama abang aku. Memang jenoh jugaklah nak jaga dia ni. Buas semacam tak reti duduk diam langsung.

Ada ja dia nak kacau aku. Baru-baru ni dia berkahwin dengan seorang gadis daripada Malaysia tapi rumah tangga mereka berdua tak tahan lama.

Baru kahwin satu hari dah cerai. Tak sempat first night rasanya🤧

Alasan Jeno sebab iste—-maaf bekas isteri dia taknak suapkan dia telur waktu mereka bergambar sawit sawit depan kamera.

Aku haraplah suami aku tak macam tu nanti. Dear future husband tolonglah jadi macam Kim Taehyung si model hot terkenal tu ke Jeon Jungkook jiran sebelah aku ni ke.

Hot do Jungkook ni setiap pagi shirtless , hanya mengenakan sehelai seluar pendek fuhh ketulan coklat dia mantap beb!

Dia ada youtube channel jugak!

Pergi subscribe 'Jungkook Da Ass' dia buat vlog tau! Setiap hari tunjuk dia bersenam sebab tu badan berketul semacam.

Tapi sayangnya dia duda anak 6 hmmm. Haritu aku cuba nak mengorat tiber keluar anak dia "Daddy! Daddy! Makcik miang ni nak try daddy!"

Jungkook terus dukung anak dia dan lari masuk rumah siap letak mangga lagi tak bagi aku masuk. Macamlah aku nak rogol dia hmph!

Sejak daripada haritu anak dia panggil aku Makcik Miang hanya sebab aku usya boxer daddy dia yang berlubang. Besar sangat kot sampai tertembus;")

Sedih weh bila kita ni muda tapi di'makcik'kan. Muka aku dahlah peloles berani dia panggil aku makcik?!

Nasib aku seorang yang penyabar😌

"Woi babi! Kau termenung apa sial lama sangat! Dahlah duk sebut nama Jungkook Jungkook! Kau pehal weh?! Duda anak 6 tu dah jumpa pengganti ke?! Pastu kau beruken cemtu?!" Bertubi-tubi soalan Jeno lontarkan. Menyibuk no.1 dia ni.

"Aku...beruken? Sebab duda anak 6? Memang taklah bro" Aku menayangkan riak 'foreal dude'.

Jeno hanya tersengih gedik di depan aku. Ni nampak tergedik macam budak terencat ni sah ada something.

"Diorang jemput kau pergi New York Fashion Week kan tahun ni?" Jeno tak habis-habis dengan sengihan bermakna dia.

Aku tahu dah , dia bab-bab ni mesti cepat je tahu.

"Kenapa? Kau nak ikut? Tak payah menyemak je nanti. Bila orang nak ambik gambar aku , ada kau buruk gambar tu nanti. Silap-silap kamera pon rosak sebab terambik gambar kau" Perli aku yang menadapat tendangan padu daripada Jeno.

OG : Boxer Model | pjm Where stories live. Discover now