B-4-M

562 61 218
                                    

aku just nak cakap chapter ni buat aku rasa nak tumbuk dinding 🌞🤛🏻

———————

Haemin duduk dibirai katil sambil memerhatikan Jimin yang selamba membuka bajunya. Jelas kelihatan ketulan coklatnya yang sangat mengancam.

Menguji tahap keimanan waktu bulan puasa ni. Sabar—-Astaghfirullah

"Tapi...saya tak nak duduk sebilik dengan awak" Jelas Haemin yang berasa tidak selesa dengan idea berkongsi bilik bersama seorang lelaki yang hot.

Bukan apa , dia takut dirinya yang tidak dapat menahan nanti! Kang jadi pulak kes perempuan rogol lelaki!

Mata Jimin bertembung dengan sepasang anak mata milik Haemin membuatkan nafas Haemin terhenti.

Hot bhai—-

"Eleh tak payah menipulah. Mata tu usya je badan I atas bawah tapi taknak share bilik , hmm?" Jimin merapatkan dirinya yang tidak berbaju itu dengan Haemin yang kini sudah bersandar pada kepala katil.

Agak rapat...

Rapat...

Rapat...

Jantung Haemin semakin pantas mengepam membuatkan dirinya sukar untuk bernafas.

Sudahlah badan Jimin sangat dekat dengannya! Sumpah dia rasa seperti mahu pitam!

Semakin rapat!

Sangat rapat!

Terlalu rapat!

Jimin membuka satu butang baju yang dipakai oleh Haemin.

Haemin yang merasakan dirinya hanyut di dalam anak mata Jimin hanya membiarkan perbuatan tersebut.

Jari-jemari Jimin lincah membuka semakin banyak butang baju Haemin.

Pada saat ini degupan jantung Haemin jelas dapat Jimin dengari.

Knock knock

"Hello this is Choi Soobin , can you come out for a sec sir?"

"Aishh anjing babi budak ni" Amarah Jimin yang sudah kembali memakai bajunya dan berjalan ke arah pintu untuk membukanya.

"Kau nak apa?!" Soal Jimin , nadanya kedengaran marah. Yalah orang horny kan🤭

"Eh?! Boss?!" Terkejut Soobin memandang Jimin yang wajahnya seperti mahu menelan dirinya T_T

"Aku tak ada masa nak layan kau. Cepat cakap kau nak apa?" Soal Jimin , kalini nadanya lain sikit. Nada orang sudah fed up.

Soobin memandang semula nombor bilik yang terdapat pada pintu bilik tersebut.

7777

Satu tamparan diberikan tepat pada dahinya bila dia tersedar something. Cepat-cepat dia menunduk dan meminta maaf kepada Jimin.

Dia tersalah bilik—-oops🤡

Terus dia berlari meninggalkan Jimin yang memerhatikannya dengan riak meluat.

"Kau tengok kau" Omel Jimin yang sudah menutup pintu biliknya semula.

Bukan apa tapi buka pintu lama-lama tak elok. Takut ada orang ketiga pula masuk nanti. Kang tak best!

Eh ke lagi best? AHAHAHAAHAHAHAHSHSHSHS

"Siapa tu? Soal Haemin yang sudah memasang semula butang bajunya yang dibuka oleh Jimin tadi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OG : Boxer Model | pjm Where stories live. Discover now