Assalamualaikum and hola amigos selamat berpuasa❤️
Pergh bapak lama tak active kat sini. Boleh kata semua ff aku lupa storylines tapi takpe aku cuba catch up balik 🥴
Tbh watak utama ff pon aku lupa🤦🏻♀️
————————
"So Haemin , nak tak malam ni dinner luar dengan saya?" Soal Jimin , kening kirinya diangkat-angkat menunggu jawapan daripada Haemin.
Haemin terus terkebil-kebil memandang Jimin yang sedang merenung anak matanya.
Wait!
Wait!
Lelaki hot ni baru ajak aku keluar makan ke?!
"D-dinner?"
"Ya dinner together , just you and me. So nak tak?" Soal Jimin sekali lagi. Kalau kalini Haemin tak jawab jugak , lantaklah dia keluar pergi club jelah malam ni.
Mendengarkan perkataan 'you and me' terus membahang kedua-dua belah pipi gebu Haemin.
Daripada dia nak jawab terus terasa mulut bagai digam guna gam gajah. Malu weiiii!! 😳😳
Berduaan dengan lelaki sehot ni malam-malam?! Oh tidak!
Dah tentulah Haemin takkan lepaskan peluang keemasan ni! Bagaikan mimpi jadi realiti ni!
"Hello earth to Haemin. Are you there babygirl?" Jimin memetik jarinya berkali-kali di hadapan muka Haemin yang sedang mengelamun.
Terus kembali semula Haemin ke alam nyata. Wajahnya semakin memerah.
Aduh kantoilah! Termenung tadi!
Kau tahu muka orang malu bila dia buat something yang memalukan depan orang ramai? Kalau tak tahu kau buat-buat je tahu. Ha macamtulah muka Haemin sekarang ni.
"Eh eh malu pulak dia. Siap eh malam ni. I jemput you dekat bilik you nanti. Oh and btw hotel kita sama kan?"
Haemin hanya mengangguk sebagai jawapan. Tak lupa juga senyuman manis dia sertakan sekali untuk Jimin.
"Bilik? Bilik? Bilik? Bilik asing or sekali?" Soal Jimin , kalini nada lain macam. Nada orang desperate nak tahu sesuatu perkara.
"Kau gila ke apa bilik sekali! Dia perempuan! Kita lelaki!" Sampuk Kook nadanya kedengaran garunk!
Kook takleh leklek!
"Alah aku saje je tanya dia. Awek seksi dowh takkan taknak bilik sekali kot" Bisik Jimin kepada Jungkook
Haemin yang dapat dengar bisikan Jimin hanya mendiamkan diri , acah tak terkesan dengan kata-kata Jimin.
Malangnya pipi dia tak membantu! Dua-dua sudah memerah sekali lagi!
"Blushing lagi dia atotototo" Jimin mengusap-ngusap pipi Haemin yang sudah seperti tomato itu.
"Gedik sial korang berdua. Aku kat sini lagilah bodoh. Bawak aku pergi hospi—-eh hotel cepat!" Marah Jungkook sampai tersasul , orang sudahlah baru bercerai boleh pulak buat orang rindu masa-masa indah sewaktu dia dan bekas isterinya masih bersama.
YOU ARE READING
OG : Boxer Model | pjm
FanficMemang kebanyakkan model boxer ni menawan ke acane? Start : 180519 End : Tanya pt3