Finale Doğru...

90 5 7
                                    

Neredeyse 1 yıldır ilgilenmediğim Star vs the Forces of Evil'a 19 Mayıs 2019 (Kurtuluş Savaşı'nın 100. Yıldönümü) tarihinde yayınlanacak olan büyük final, yani "Cleaved" bölümünü izlemek için geri döndüm ve tüm 4. sezonu izledim. 

Gerçekten fark ettim ki bu çizgi dizi bende heyecan uyandıran bir eser. Bu diziyi rastgele bir youtube videosundan keşfedip izlemeye başladığım 2015 Temmuz ayından beri o kadar gelişti ki... Artık her bölüm içimde ayrı bir merak ve izleme isteği uyandırıyor. Serinin ilk sezonu ve son sezonu arasında öyle büyük değişimler öyle büyük karakter gelişimleri var ve bu olgular öyle güzel yansıtılmış ki kendimi bazen karakterlerin yanında, bu hayali evrende hissediyorum. Bu ilerleme bile dizinin kendine büyük bir hayran kitlesi kazanmasına yol açtı. Hatırlıyorum da bu Wattpad kitabını 2016 Ocak ayında açtığımda Star vs Forces of Evil hakkında bir kaç yabancı yapıt vardı ve ben Wattpad'le Türkçe SvtFoE eseri açan ilk kişi oldum. Şu an ise hayran kitlesinin geldiği noktadan oldukça memnunum :)

Son bölümlere gelirsek, uzun süredir Tavern At the End of The Multiverse kadar güzel bir bölüm izlememiştim, sanırım en sevdiğim SvtFoE bölümü haline geldi. Star'ın sihiri yani kendi benliği, varlığı ve boyutunun önemli bir taşını kaldırma ülküsü ve bunu gerçekleştirirken Marco'dan ayrılmamaya çalışma isteği ise benim diziye bir kere daha hayran kalmama sebep oldu.

2 gün sonra Star vs the Forces of Evil 4 yıllık serüvenini sonlandırdığında aynı Gravity Falls gibi hep aklımda efsanevi bir çizgi dizi olarak yerini alacak.

Star vs the Forces of Evil ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin