Kasım ayını beklerken Toffee'nin ölümü hakkındaki düşüncemi açıklamak istiyorum. Yazı sadece kendi düşüncemi açıklamakla geçecek, kısa olabilir.
Son bir iki aydır çoğu Star vs the Forces of Evil grubunda insanların Toffee'nin ölümü hakkında konuşup teoriler ürettiğini görüyorum. Çoğu kişi Toffee'nin sadece ölmüş göründüğünü ama aslında ölmediğini düşünüyor.
Anladığım kadarıyla bu teorinin temeli daha önce izlediğimiz uzun süren, aksiyonlu ve detaylı bir olay örgüsü olan yapımların bizde bıraktığı izlenimler. Bu yapımlarda genelde ölmüş gibi görünen ana kötü ölmemiş, başka bir şekle girmiştir. Bu ana kötü daha sonra kendine tekrar bir ana beden bularak finale kadar varlığıyla durur.
Benim düşüncem ise Toffee'nin kurgu dünyada da gerçek dünyada da vaktini doldurduğu. Biliyorsunuz en başta ana kötü Ludo iken ilk sezonun sonlarına doğru onun yerini Tofee aldı. Toffee ise çizgi dizinin basit ve pek ilgi görmeyen yapım olması ve ilk sezonlarında bitirilmesi halinde basit (ama dizinin senaryosuna göre heyecanlı) bir finalde yer alacak kötü karakter olarak koyuldu.
Buna rağmen çizgi dizi sevilen bir yapım oldu ve ileriki sezonlar için yapım izni aldı. Bu durumda Toffee yan kötü statüsüne alındı.
Yan kötü genelde karmaşık ve detaylı olay örgüsü olan bir senaryonun en başlarında ana karakterin muattap olduğu, ana kötüye göre çok güçsüz kalan ve genelde başların (hikaye ve karakterin gelişim sürecinin) sıkıcı olmaması için koyulan kötülerdir.
Ben yukarıda saydıklarımdan dolayı Toffee'nin bir yan kötü olduğunu ve 3.Sezonun başında işinin kalıcı olarak bitirdiğini düşünüyorum çünkü o zaten ilk iki sezon için yaratılmıştı.
Kimin ana kötü olduğunu ise bilemeyeceğiz. Eclipsa ve ya başkası olabilir. Şu an bilebilmek için daha çok erken.
Yazdığım yazı biraz fazla edebi ve cümleleri zor anlaşılır olabilir. Star vs the Forces of Evil'den de biraz sapmış olabilirim. Düşüncelerimi anlatırken daha iyi anlaşılsın diye örnek vermek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star vs the Forces of Evil Forever
Fiksi PenggemarStar vs the Forces of Evil harika bir çizgi dizi. Eğer izlemediyseniz hemen açın izleyin :D Burada Star vs the Forces of Evil ile ilgili fanart, teori(gelecekte) vb. kısaca her şeyi paylaşacağım. ...