Get You The Moon

374 32 135
                                    

"PEPPER!"

Tony Stark her gece olduğu gibi yeniden kabuslara uyanmıştı... Pepper öldüğünden beri her gece onu görüyor ve onu kurtaramadığı için kendisini suçluyordu.

Onu seven bir dostu bir aşkı kaybetmişti, nasıl üzülmesin ki...

Fakat bu kadarı onun gibi birisi için bile fazlaydı. Çoktandır acı içerisinde uyanıyor ve o sahneler aklından gitmiyordu. Keşke, keşke onu kurtarabilseydi.

Tony daha fazla uyuyamayacağını anladığında yataktan ve odasından çıkarak balkona doğru ilerlemeye başladı. Fakat balkonda kendisi dışında biri daha vardı
Steve Rogers,,,

Tony Stark yüzüne yerleştirdiği o ben harikayım sırıtışı ile Yüzbaşı'nın yanına doğru ilerledi, sonuçta ne olduğunu kimseye belli edemezdi değil mi?

"Yüzbaşı! Gece gece niye ayaktasın?"

Steve, birden gelen ses ile irkildi fakat bunu karşıdaki adama belli etmemişti. "Asıl bunu sana sormalıyız Stark. Neden uyumuyorsun?"

"Uyku tutmadı, zaten uyumayı sevmem. Benim için gerekli değil. Ve sen hala sorumu cevaplamadın yüzbaşı. Neden ayaktasın?"

Tony gerçekten sarışın adamın neden uyumadığını merak etmişti. Ve bunu gerçekten öğrenmek istiyordu.

"Neden merak ediyorsun ki Tony? Öğrenmem bu kadar gerekli mi?"

Tony bu çıkış karşısında tıkandı çünkü adam hiçbir şey yapmam adına rağmen ona çıkışmıştı ve bu sinir bozucuydu.

"Yardım etmek istedim Steve ama görüyorum ki buna ihtiyacın yok!" dedi kahve saçlı adam

Steve, Tony'nin sesinin derinlerinde gizli kırgınlığı hissettiğinde kendinden nefret etti. Sevdiği adam zaten her gece sevdiği kadının ölümü yüzünden acı çekiyordu ve Steve hiç yardımcı olmamıştı...

" Üzgünüm Tony... Sadece bunu sana söyleyebilecek kadar cesur değilim."

Tony, Kaptan Amerika'nın ona neyi söyleyemeyeceğimi daha da çok merek etti çünkü bildiği kadarıyla Yüzbaşı fazlasıyla cesurdu...

Ve o'da Tony Stark'tı ve Yüzbaşı'dan söylemeye cesaret edemediği şeyi öğrenecekti.

" Hadi ama Yüzbaşı, korkuyor musun yoksa?" dedi alayla.

Steve ona küçük bir tebessüm bahşederek "Evet, Tony. Bu sefer korkuyorum."

Tony bu beklemediği itiraf karşısında bir an dondu kaldı çünkü korku Kaptan Amerika'ya göre değildi.

Steve, Tony'nin yüzündeki o şaşkınlığı görünce bir an ufacık gülümsedi çünkü Tony'nin şu anda aklından geçen o düşünceleri anlamıştı.

Daha sonra Tony bu gecelik bu şokun yeteceğini düşünerek Yüzbaşı'ya iyi geceler diledi ve odasına doğru ilerledi.

Steve ise Tony' nin aklını biraz da olsun Pepper'dan uzaklaştırdığı için mutluydu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir sonraki gece,,,

Tony yine Pepper'ın görmüştü ve bu sefer ki diğerlerinden daha fazla can yakıcıydı ve Tony farkında olmadan ağlıyordu.

Pepper onu suçlamıştı, onu kurtaramadığı için suçlamıştı... Bu Tony'ye hiç iyi gelmedi çünkü zaten kendini suçlarken üstüne bu kabus onu çok fazla etkiledi.

Ve aniden odasının kapısı çarpılarak açıldı...

Steve Rogers endişeli bir şekilde Tony'ye bakıyordu.. Ve yüzünde korku ile karışık bir şefkat vardı...

you're not alone/Stony/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin