Sabah kalktım ve tabiki alarm sesiyle hemen kalktım ve wc ye girdim çıktım üstünü giyindim
Gerisini siz tamamlayabilirsiniz .
Ve aşağı inip kahvaltımı yaptim sarjdaki telefonumu ve kapının önündeki anahtarı çantamı alıp çıktım. Acaba bugün nasil olucak hangi tip öğrenciler ve öğretmenler olucak diye düşünüyordum. Neyseki okula vardım ve bahçede biraz oturmak istedim. O sırada siyah lüks ve guzel araba durdu okulun önünde ve arabadan simsiyah giyimli 7 tane adam indi ilk once yüzlerini pek göremedim ama gördüm kadarıyla bayaa yakışıklıydılar. Sonra aşağa müdür indi ve onlara eğilerek selelam verdi ve yalakalik yaparak onlara okulu anlatıyordu. Ben garipsedim biraz. Okula girmek icin yöneldim ve müdür kapısında beklemeye basladim . Bekledim bekledim daha sonra o 7 tane adam ve korumalarıyla müdür odasına girdiler. Bende onların çıkmasını bekledim 10 dk sonra çıktılar ve ben girmek icin ayağa kalktım o sırada 1 tane sarı saçlı adam bana göz kırptı bende ona dil çıkarttım salak gibi. O da bana ölümcül bakışlar atmaya başladı. Kendimi toparladım ve müdür odasına girdim kayıt yaptırdım ve çıktım benim sınıfım 12/D mis girdim selam verdim ve hemen oturdum tabiki en arka cam kenarına favorim yerim benim.
Neyse oturdum ve camdan bakıyordum.
Çaktırmadan kulaklığı penyemin içine koyup dinlemeye basladim oyle birsey anlaşılmıyordu 2.Ders bitti 3.Dersteyken kapi birden açıldı iceri ilk müdür daha sonra o 7 tane adamlar girdi kendilerini tanıttilar bu bu seyy sabah ki bana goz kirpan adam demekki adi PARK JI MIN neyse daha sonra bir yerlere oturdular hepsi benim etrafımı sarmış gibi oturdular heeey 1 dkBen : hey farkındamısın benim yanıma oturuyorsun.
Jimin : evet senin yanına oturmak istedim.
Ben : ama ben izin vermedim başka yere otur.
Jimin: zaten sende izin alan yok simdi kes sesini.
Bu cok kaba bir insan diye düşündüm içimden ve biraz tırsmadım dgl cunku giyinmeleri konuşmaları fln onlari gizemli yapiyordu.
20 dk sonra zil çaldı 20 dk boyunca hiç konuşmadık ben hep muzik dinledim cama baktim veya tırnaklarimla oynadim fln iste zil çaldıktan sonra sıradan kalkıp wc ye doğru yol aldim. Arkadan o 7 tane adamların bana baktığını hissediyordum.
Neyse wc geldim saçımı başımı düzeltirken konuşmalara kulak misafiri oldum.
Mafyadan fln bahsediyorlardı bende onlari biraz dinledim1.kiz: knk duydunmu bu okula 7 tane mafya lar gelmiş.
2.kiz: ayn bende duydum başlarının ismi PARK JI MIN mıymış neymis butun okul bunlarla çalkalanıyor yaa
3.kiz:bende duydum ay cok korkutucu 12/D
Mi E mi neye gidiyormuş1.kiz:ben D diye duydum
Bu konuşmalardan sonra basimdan aşağa kaynar sular döküldü cunku bizim siniftaki adamlardan bahsediyorlardı biraz donukluktan sonra kendimi toparladım ve sınıfa gittim giderken kendi kendime tesseli esiyordum iste mafyanın ne isi var burda onlar olamaz fln diye ama bunlar yetmiyordu.
Sınıfa girdim benim sıramda oturan bir kiz ve yaninda jimin gülüşüyorlardi ve tabiki çevrelerinde 6 tane adam ve birkaç kiz
Hemen hizli adımlarla sırama yöneldim ve kızaBen:sıramdan kalk ben oturucam dedim
Ve benim dememle derin bir sesizlik oluştu ve yavsak Kiz soyle dedi
Y.kiz:nereye oturacağımı sana soramam gördün gibi suan konuşuyoruz hadi yaylan
Dedi ve bu benim sinirlenmem icin epey bir buyuk sebep ti ve bende onun yanına giderek kolundan tutum ve çektim kiz bana
Y.kiz:heeygg senggg banagg ne yaptiginigg zanediyoruuunn. Bırak kolumu.
Dedi ve beni itti.
Bende onun saçını tutarak
Ben:birkere benle boyle konuşamazsın ve beni ne hakla itiyorsuuunnn san bir kere insanca kalkmani soyledim. Beni dinleyeceksiiin
Y.kiz:biragwgggkk beni canımı acitiyorsun
Dediginde çevresindeki 3 tane kiz ağaya kalktı ve bırak onu dediler.
Ben:bırakmazsam ne olur benimi yersiniz ayyy ne koktum
Y.kiz:kızım bana bak döveriz seni beni bırak
Ben:hadi gelin lan bir tekwandocu 3 kiz kim yener acaba
Dediğimde durdular ve ben kıza bir tane tekme atarak bıraktım onlarda sırasına gittiler biz bunlari yaşarken jimin ise bana pis pis bakıyordu aldırmadım ve sırama geçtim
JIMINnin AĞZINDAN
kızla kucuk tartışma yaşadıktan sonra kızdan iyice etkilendim cunku kiz cesaretliydi ama benimle boyle konuşamazdı bu cezasız kalmaz dedim ve ordan sugaya goz kırptım oda anlamış olcakki piç smile atti.
Bekle seni kucuk kiz seninle özel ilgenileceğim...
Dedim ve jine baktim oda kafa salladı ve eline telefonu aldı......Yorum yapın
Cancağizlarimmmmm....
Ve oyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●MAFYA●《지민》♡♡
Novela Juvenilişkenceye ,aşka ve mafya dolu hayata hazır mısın? Hazır ol çünkü işkence ve fırtınayla dolu bir aşk hikayesi ve bir mafyanın liseli bir genç kıza aşık olmasını anlatan sürükleyici bir aşk hikayesini okumak üzeresin