Düz yazı bölümüne hoş geldiniz muhtemelen hikayenin devamı düz yazı olacak
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taeyong evde dolaşırken kendi odalarına girmişti. Ayrıldıkları günden beri bu odaya ilk kez giriyordu. Taeyong odaya bakarken Jennie'nin günlüğünü görmüştü normalde hep okurdu ama uzun bir süredir okumuyordu.
Taeyong günlüğü açtığında sonundaki yaklaşık elli sayfanın yırtılmış olduğunu gördüğünde çok şaşırtmıştı. Jennie'nin onun okumasını istemediği için yırttığını düşünmüştü. Oda biraz daha gezdiğinde bir kutu fark etmişti, kutuyu daha önce hiç görmemişti. Jennie'nin onu unuttuğunu düşünerek içini açtı. İçindekiler günlüğün yırtılmış sayfalarıydı. Taeyong hepsini teker teker okumaya başlamıştı.
...
Hatırlıyor musun? Sevgili olmak istediğimizde ailelerimiz izin vermemişti ama biz onlara karşı çıkmıştık. Onlara beni sonsuza kadar seveceğini söylemiştin. Keşke o günlere geri dönebilsek. Neden bana benden iğreniyormuşsun gibi bakıyorsun?
...
Eskiden sorunlarımızı birlikte çözerdik başkalarıyla değil.
...
Onunla yattıktan sonra birde benimle yatıyorsun. Bir kişi yetmiyor mu?
...
Artık yeter yapabilirim dedim, bebeğimiz için yapmalıyım dedim ama olmuyor Bugün senden ayrılıyorum Lee Taeyong.
...
Taeyong okuduğu son kağıttan sonra donup kalmıştı. Kağıtların arasında hastane raporu görmüştü. Raporu inceledikten sonra anlamıştı Jennie'nin gerçekten hamile olduğunu görmüştü. Taeyong koşup telefonunu almıştı. Jennie'ye hemen ulaşması lazımdı.
Taeyong ne kadar ararsa arasın Jennie açmıyordu ve Taeyong açmamaya devam edeceğini biliyordu bu yüzden arabasına binip Lalisa'nın evine sürmeye başlamıştı. Çünkü Jennie her kavga ettiklerinde Lisa'nın evine giderdi.
Daha çok kaos