7 rész

84 2 1
                                    

Annyira belemélyültünk abba a csókba hogy észre sem vettük hogy Rebeka az ajtóban áll.

-Fuuj,mostmár elég lessz a nyalakodásból-néz ránk undorodva Rebeka

-1.Akkor nyalakodok amikor akarok.2.Mit akarsz korán reggelt?-kérdezem és felállok az ágyból

-Kéne elmenni a boltba,és az arcom még mindig nagyon fáj.-mondja

El is felejettem.Megkéne keresnem azt a csöves gyereket.Amint kimondta ezt Rebeka,azonnal kezdtem öltözködni.

-Márk,kellj már fel és öltözzködj.Gyerünk,nyomás.-mondtam már idegesen.

-Bébi,nyugi.Elmegyünk a rendőrségre és feljelentjük azt a barmot.Rendben?-kérdezi és ad egy puszit.

-Rendben-enyhült az idegességem.

Ezt imádom én annyira Márkban.Már ha csak hozzám ér,már letud nyugtatni.Ezért szerettem bele.

Mindenki elkészülődött.Én egy hosszú derekú farmert vettem fel egy sima fehér pólóval.Megcsináltam egy natúr sminket,ami szempillaspirálból és alapozóból állt.

Amint kiléptem a szóbából egy nagy mellkasnak ütköztem.Felnéztem és egyből Márk csodálatos szemeivel találkoztam.Amint jobban szemügyre vettem , ő is egy fehér polót viselt.Szintén egy sima farmernadrággal. (ráadásul a fehér pólóból kilászottak az izmos felső teste).Ő is végig nézett rajtam és beleharapott alsó ajkaiba.

-Gyönyörű vagy szivem-mondta és szenvedélyesen megcsókolt.

-Köszönöm-viszonoztam a csókot.

-Ma mi jót fogunk csinálni?-kérdezte Márk és perverz mosolyra húzta a száját.

-Márk,nyugi van.És én filmet fogok nézni.Ha akarsz csatlakozhatsz.-mondtam és egy gyors puszit adtam a szájára.

-De csak is akkor csatlakozok,ha én választhatok filmet.-mondja

-Rendben.Menjünk a nappaliba.-mondom Márknak

Nah és mit nézzünk?-kérdezem és mellé bújok a kanapén

-Horrort-mondja halál nyugodtan

-Dee Máárk!Tudod hogy utálom a horrorfilmeket.És félek is tőlük.-mondom 

-Nembaj.Akkor max hozzám bújsz-mondja és közelebb ül

-Rendben.És mi  a film címe?-kérdezem kíváncsian

-A gyászoló asszony átka.-

-Már most félek tőle...-mondom 

Elkezdődött a film.Az első ilyesztő résznél odabújtam Márkhoz.Éreztem hogy elkezd vigyorogni.





Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 18, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

A húgom legjobb barátja... Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang