6

3 0 0
                                    

Isegi kui Min lubas terve öö õppida oli terve korter peale kella 2. öösel täiesti pime.

Min magas vaikselt suures voodis, Asper oli magamistoas diivalil ja Jay magas teleka ees maas, mitte diivanil, nagu nad kokku leppinud olid.

Hommikul ärkas Min kõige esimesena, et kooli minna aga kui ta magamistoast välja hakkas minema, jäi ta poolepeale ja tõmbas ukse kiiresti kinni.

Tüdruk jooksis kiiresti Asperi juurde ja hakkas teda üles äratama.

"Mis on?" Küsis poiss

"Miks meil luik toas on?"

"Luik? Jay?" Mõmises Asper midagi ja kui ta aru sai tõusis ta kiiruga püsti ja läks suurde tuppa.

See oligi tõsi, Jay oli tagasi oma Luige kujuga.

"Miks sa selline oled jälle?" Küsis Asper suurte silmadega.

"Kust mina teadma peaks. Äkki meie maailma ja siia tagasi tulemine aitaks jälle?" Pakkus Jay.

"Proovime." Ütles Asper ja ta hakkas enda maailma minema aga Min takistas teda, "kas sa siis ei tulegi mind vaatama? Kuidas mul tööga läheb?"

"Ma ei saa, vabandust. Aga ma olen selleks ajaks tagasi, kui sul töö tehtud on." Üritas poiss, Min'i tuju tõsta.

"Okei.." nõustus ta siis, pani asjad valmis ja läks kooli.

"Okei, lähme" ütles Asper, Jay'le ja nad läksid koos teise maailma

"Ma lootsin, et ma ei pea siia enam tulema.." Ütles Jay

"Lähme nüüd tagasi?" Küsis Asper

Jay noogutas talle ja nad läksid koos.

"See tõesti töötas?" Ütles Jay üllatunult, kui ta taaskord oma inimese kuju nägi, "Tegelikult ma tahaks ikka kunagi sinu Looma kuju ka näha.. huvitav, kelleks sa saad." Lisas ta veel.

"Ok, aga ma nüüd lähen." Ütles Asper ja teleportis ennast Min'i kooli ette.

Poiss läks mööda seina Min'i klassi akna alla ja vaatas, kuidas ta tööd tegi.

Kõik tegid usinasti tööd ja nii ka Min. Iga õige vastus, mis tüdruk kirjutas tõi poisi näole koheselt naeratuse.

Asper läks siis tunni lõpuks Min'i klassi ette ja ootas seal kuni vahetund tuli.

Kohe kui vahetund tuli kargasid õpilased püsti, aga mitte Min. Kõik teised hakkasid uksest välja jooksma aga jäid kohe seisma, kui ukse lahti tehes enda eest Asperi leidsid.

Kõik vaatasid täiesti vaikides Asperi poole ja siis järsku pressis poiss ennast lihtsalt tüdrukute ja ka poiste karjast läbi, Min'i laua juurde.

Ta istus ees olevasse pinki ja vaatas lihtsalt Min'i.

Tüdruk vaatas lauda ja ei pannud Asperit üldse tähelegi.

Lõpuks otsustas siis Asper midagi öelda,"Kuidas töö läks?"

Min vaatas üllatunult poisile silma ja ütles madalal toonil,"Kõik läks valesti"

"Mkm, sa said palju õigeid vastuseid. Usu endasse rohkem." Ütles poiss ning tegi Min'ile pai. "Aga ma pean nüüd minema, ma jätsin Jay üksi" ütles Asper ja läks ära.

Min oli ära veel 3 tunnis ja hakkas siis koju minema.

"Kuule, luud! Tule korra siia!" Karjus Rals tüdrukule.

Min kahtles korra ja valis siis ära jooksmise. Ta kiirendas sammu ja jooksis kodupoole aga ta jäi järsku seisma, kui ta ette ilmusid Ralsi minionid.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MinA - @K-L123||MerxymWhere stories live. Discover now