1

23 0 1
                                    

Elas kord üks poiss nimega Asper. Ta veetis enamuse oma ajast üksi, sest küla teadis rääkida, et tal on üleloomulikud võimed.

Sellele viitasid juba tema naturaalsed, taevasinised, läikivad juuksed.

Keegi külast ei julgenud temaga rääkida, isegi ta vanemad ajasid poisi oma kodust välja.

Peale seda nähti poissi tihti ühe väikse tiigi ääres, oma peegelpildiga rääkimas ja mõne aja pärast ei nähtud teda enam üldse.

Ta oli kadunud. Kuhu?

Tühjusesse.

1500.a pärast. Tänapäev-

"Min, tule oma tööle järgi" kutsus õpetaja tüdruku nime.

Ta tõusis siis pingist püsti ja võttis oma töö.

Kui tüdruk õpetaja juurde jõudis ulatas naine talle töö ning ütles siis talle:"Min, kui sa õppima ei hakka, jääd sa seda klassi kordama"

Tüdruk noogutas õpetajale, võttis siis oma töö ja läks oma pinki tagasi.

2 punkti, 80-st. Kindel hinne 1.

See ei olnud Min'i jaoks midagi erakordset.

"Ja ma tuletan teile meelde. Homme jäävad kõik tunnid ära, sest me sõidame matkale. Ja ärge unustage kõige tähtsamat asja. Me ei tee seal metsas nalja. Te peate sellest pärast kirjandi kirjutama" mainis veel õpetaja, enne kui tunnid lõppesid.

"Min, tule kaasa!" Hüüdis Louie ning jooksis ta juurde.

"Mis on?"

"Lähme täna õue?" Küsis poiss tüdrukult

Tüdruk noogutas ning küsis siis:"Mis kell?"

"20.00. Newt toob meile igast kraami ka" rääkis poiss kiiresti

Min noogutas talle ning läks siis koju.

Vahepeal kodus ei teinud ta väga midagi. Vaatas mingist sarjas 2 osa ära ja sõi natukene. Siis läks ta kodust ära ja sai Louie'ga kokku.

"Hei! Tule siia" hüüsis Louie ning tüdruk läks kohe sinna.

Seal oli veel umbes 5 inimest, keda tüdruk ei tundnud aga see oli tavaline. See koht oli neile hubane. Metsa sees oli üks väike koht, kus ei kasvanud puid ja nad istusid kõik seal.

Ei läinud kaua aega mööda kui nad esimese pudeli viina avasid. Nad jõid seal kõik koos, hoolimatta seltskonnast. Min oli endale täna piiri seadnud, kuna ta pidi homme kooli minema aga Louie't ei huvitanud see. Tal olid niikuinii kõik trimestrid korras. Teistest seal olevatest ei teadnud Min väga midagi.

Tüdruk lõpetas siis kui ta midagi vaikselt tundma hakkas. Lõbus oli.

Kõik said üksteist tundma ja naersid koos. See on alkohooli mõju.

"MA LähEn nÜüD piSSiLe!" Karjus Min naerdes ning teised naersid kaasa.

Tüdruk kakerdas siis puude vahel teistest kaugemale ja pissis kuskile nurka. Ta tõmbas püksid üles ja kui ta püsti hakkas tõusma kukkus ta ehmunult pikali.

MinA - @K-L123||Merxymحيث تعيش القصص. اكتشف الآن