mia bizi öldürecek mi yoksa bizi esir mi alacak???
Ama orada tam bizi öldürecekken bir şey dikkatimi çekti yandaki dolap açılıp kapanıyordu etraf da rüzgar da yoktu içinde birisimi vardi yoksa...ama içinde kim olabilirdi???
ama artık çok geçti Mia bizi öldürecekti kapıyı üzerimize kilitleyip gitti ellerimiz kollarımız bağlıydı artık kaçamazdık mia daha sonra elinde kanlı testere ile geri döndü artık bizi öldürecekti... ama birden dolabın kapağı açıldı bu kimdi bu tom du eliyle bize sus işareti yaptı ve bizde sustuk ve yerden bulduğu bıçağı mia nın kafasına attı ve mia dan kanlar aktı çok sevindik hepimiz çünkü artık kurtulmuştuk mia ölmüştü ama bir şey vardı aman tanrım bu da ne ???
bir isi tom un kafasını kesti bu kimdi kafasındaki maskeyi çıkardığında bunun gerçek mia olduğunu gördük peki ya diğeri kimdi???
mia: siz beni öldüreceğinizi mi sandınız ben hiçbir zaman ölmem chris te orda gülüyordu acaba neden mia chrisi yanına çağırdı gel kızım dedi...
aman tanrım chirs mia nın kızımıydı???
hiç böyle bir şey beklemezdim çünkü chris biza hiç yalan söylememişti
mia: chris bunu 17 numaralı odaya götür dedi
chris: tabii annecim götürürüm chris beni zorla götürüyordu ama ben gitmemek için gayret gösteriyordum ama en sonunda kafama sopayla vurunca bayıldım ve beni 17. odaya götürdü uyandığımda ise kimse yoktu sadece ben vardım aniden içeriye mia girdi elindeki testere ile bana ne yapacaktı???
ve benim bir elimi tuttu. aman tanrım elimi kesecekti testereyi çalıştırdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku hastanesinde paranormal olaylar
Paranormallambalar açılıp açılıp kapanıyor buda neydi...