Waktu rehat
[Rooftop]
"Okey, memandangkan semua dah ada kat sini, hah jom kita bincang pasal budak baru tu",kata Rapmon selaku ketua kumpulan mereka.
"Aku dulu.. kecil besar kecil besar je aku tengok diorang tadi. Dah lah duduk sebelah kita tak minta izin. Perghhh, berasap telinga aku sebab tahan nak tengking diorang tadi!!! "Kata Suga.
"Tulah, aku pun bengang sangat tadi.. Nasib tak pelanting budak yang duduk kat sebelah aku tadi tau kalau aku tak tahan perasaan marah aku!!",rungut Jungkook.
"Tapikan, kita mesti siasat pasal latar belakang diorang. Itu pun sebab aku pelik dengan ayat yang Cikgu Kim cakap tadi",kata Seokjin pula.
" jangan sesekali kamu semua cari pasal dengan mereka sebab kamu semua belum tahu siapa mereka yang sebenar",ajuk 95 lines.
"Hahahahahaha, sama siot suara korang dengan cikgu tu",kata Jhope sambil ketawa berdekah.
"Ish, budak ni. Orang tengah serious boleh pulak dia ketawa",marah Seokjin.
"Tulah hyung, aku tengok si Jhope ni pun macam nak kerat 14 je badan dia ni. Dia ni bukannya nak ambik serius pun!",bengang Rapmon.
"Okey, sampai kat sini dulu kita bincang. Nanti kat rumah kita fikir macam mana nak tahu siapa diorang ni yang sebenarnya",cadang Jungkook.
"Hah, elok lah tu. Waktu rehat dah nak habis dah ni. Jom, masuk ke kelas",ajak Rampon.
"Hah, jom. Aku dah ngantok dah ni",jawap Suga.
"Eh budak ni. Tido je kerja dia",kata Jimin.
"Diamlah kau ketot!"marah Suga pula.
"Ish! Sudah! Sudah! Gadoh je kerja korang ni. Cuba diam sikit",Marah Seokjin.
"Maafkan kami hyung",jawap Suga dan Jimin serentak.
"Ye ye.. ",kata Seokjin.
Tanpa mereka sedar, sekumpulan pelajar perempuan memerhati tindak tanduk mereka. Ya, mereka lah pelajar baharu itu atau dikenali sebagai 'The Queen'.
Mereka pun masuk ke dalam kelas tanpa berkata apa-apa dan mereka belajar seperti biasa.
Bersambung...
300 patah perkataan
YOU ARE READING
BOY WITH LUV || 방탄소년단
FanfictionMereka ialah lelaki yang telah membawa cinta The Queen bersama mereka Mereka ialah lelaki yang telah membuka hati The Queen untuk menerima mereka dalam hidup The Queen Mereka ialah lelaki yang harus dipanggil 'BOY WITH LUV' Cerita ini mengisahkan Ba...