Jhope POV
Eh, itu bukan ke Yuna? Asal dia dok hendap aku eh? Handsome sangat ke aku sampai dia dok tercongok kat situ.. Uishhh.. Bahaya ni.. Baik aku pergi sana..
End Jhope POV
" Bah!!! ",sergah Jhope.
"Opocot Jhope ku handsome!!",latah Yuna.
"Ye, aku tahulah aku handsome",jawap Jhope.
"Eh, perasanlah kau ni! Bila masa pulak aku cakap kau handsome? Eleh, muka macam jamban pecah",marah Yuna.
"Ni aku nak tanya, asal kau hendap aku ha?",tanya Jhope.
"Eh, tak de lah.. Aku saja je tengok kau.. Bukan aku hendap kau pun",balas Yuna.
"Ye ke??",tanya Jhope lagi untuk mendapatkan kepastian dari gadis itu. Yuna pun menganggukkan kepalanya..
"Hmm, kalau macam tu aku pergi dulu ya",pamit Jhope.
"Haaa... Okeyy",kata Yuna.
Yuna memundukkan kepalanya selepas Jhope berlalu pergi.
Selang beberapa langkah, Jhope pusingkan badannya lalu berjalan ke arah Yuna.
Yuna yang tidak perasan akan kehadiran Jhope tu lalu disergah..
"Yuna!!",sergah Jhope.
"Eh Jhope you are my hope ",latah Yuna..
Jhope pun ketawa berdekah-dekah.. Tetapi sesaat kemudian, tawanya hilang dan digantikan dengan pening di kepala..
"Weh, Jhope kau okey tak ni?",tanya Yuna prihatin.
"Entah, tetiba je kepala aku sakit ni. Kau cakap apa tadi hah?",kata Jhope sambil memegang kepalanya yang sakit teramat sangat.
"Mana ade aku cakap apa-apa. Aku cuma latah je.. Tu pun aku latah eh Jhope you are my hope je kot",jawap Yuna dengan menayangkan wajah polosnya.
"Sa... Sakitt!!!!!!",jerit Jhope lalu..
Bukk!!
"Eh, pak lampir jatuh lantai"latah Yuna. Wowwww tindak balas yang pantas.
"Eh, my hope!!! Kau pengsan ke? Ala.. Janganlah pengasan.. Kalau kau pengsan, sapa nak angkat kau pergi ke bilik kesihatan?",gelabah Yuna.
Dengan muka tak relanya, dia memimpin Jhope dan membawanya ke bilik kesihatan.
Bersambung...
289 patah perkataan
YOU ARE READING
BOY WITH LUV || 방탄소년단
FanfictionMereka ialah lelaki yang telah membawa cinta The Queen bersama mereka Mereka ialah lelaki yang telah membuka hati The Queen untuk menerima mereka dalam hidup The Queen Mereka ialah lelaki yang harus dipanggil 'BOY WITH LUV' Cerita ini mengisahkan Ba...