-Hey Mich nem jössz?-kiabálta Nic a folyosó másik végéről, elfeljtve, hogy nekem most van az a bizonyos KÜLÖN korrepetálás.
-Én nem megyek! Tudod most jön Wiliam tanárúr. - kiabáltam vissza, egyre izgatottabb hangon.
Nicole sok sikert kívánt és vonakodva haza ment.-Üdvözlöm Michael! Kérem fáradjon be!-na jó.Most tojtam össze magam. Ahogy kinyitotta a biosz szertár ajtaját..... RÁM KACSINTOTT. Mi a szent szar? Haza akarok menni de azonnal.
-Kérem itt foglaljon helyet és vegye elő füzetét. - mondta ezúttal tök átlagosan. Lehet az előbb csak bele ment valami a szemébe?
Mindegy én úgy tettem ahogy mondott és már is elövette a feladattal teli mappát.
-Mindegyikből csinálunk párat és utánna kisérletezünk. - na abból tényleg rám fér a segítség.
-Rendben van Tanárúr!Köszönöm a segítségét. - bármennyire se akartam hogy itt legyek most azért illedelmes akartam lenni.
*
-Megtetszett érteni a feladatokat? - kérdezte tőlem mosollyal az arcán.
-Hát már sokkal jobban értem sőt van amit már a kisujjamból kiráznék. - igen tényleg nagyon sok minndent tanultam most.
-Akkor kezdhetjük a kisérletet? Kérem nyissa ki azt a szekrényt, de óvatosan ne ijedjen meg. - vigyorgott.Hát erre sose gondoltam. Te szent jó szar! Mi ez?
-Na hát én arra gondoltam, hogy kisérletezzünk rajtad ezzel a rengeteg féle sexjátékkal. Nem véletlen hivtalak csak téged. Nagyon régóta kívànlak Michael Smith! Légy az enyém! - e közben közelebb jött hozzám.
-Takarodjon innen! Mit képzel magáról? Hagyjon békén. Perverz állat. Ez gusztustalan. - menekülésbe indultam de az ajtó zárva volt.
-Segítség! Segítség! - kiabáltam.
-Oh, Michael nincs már itt senki. Végig simitotta az arcom és lesmárolt.
-Maga mit képzel? Ez undorító haggyon békén. - mondtam zokogva.
-Ma a magaméva teszlek, vagy különben esélyt semm kapsz a vizsgáid elvégzésére. Se itt, se máshol. - mondta mutató ujját számon tartva, de rajtam csak félelém és zokogás látszott.
Megfogta kezemet minnden ellenkezésem ellenére, és lekötözött. Számat pedig betapasztotta. Elkezdte levenni a ruháimat és végig csókolta a testem. Ekkor már rettenetes érzések voltak bennem. Olyan undor fogott el mint még soha.
-Most ne ellenkezz mert fájni fog. - mondta és egy adag síkosított rakott az újjaira.
Belémtette. Ki be húzogatta, belőlem csak a könnyek és a fájdalom jött. Bemocskolt. Zokogtam. Nem tudtam abba hagyni. Fincánkoltam. De ő nem hagyta abba. Csak még jobban erősködöt, míg egy vibrátort tartott a kezében és teljes erőjével belémdöfte s közbe a nyakamat szívogatta. Fájt! Égetett!
15percel később abbahagyott minndent! Eloldotta a köteleket, levette számról a tapaszt és elhúzta a csíkot.
Én meg ott maradt az ájulás közepette kiszolgáltatottan, bemocskolva, és a fájdalommal egyedül. Zokogtam. De egyszer csak éreztem, hogy minnden elsötétűl, s szemeim lecsukodnak.
STAI LEGGENDO
Beteges szerelem
Storie d'amoreA 18 éves Michael Smith biológia szakra jár a New Jersey-i gimnáziumba. Bármennyire is szereti a biológiát nehézkesen megy neki, így a tanárja Wiliam Lee korrepetálást ajánlott fel neki. Ám ez közel sem úgy zajlik ahogy azt a fiatal lány elképzelte...