|| My Internet Friend ||

13.8K 32 3
                                    


Hej jeg hedder Emilie, og jeg er 16 år gammel.
Jeg bor sammen med min mor i et lille kvarter.
Min far døde for nogle år siden...
Men ja.....
Mig og Emma har skrevet lidt sammen.. Vi er begyndt at sende nydes til hinanden.
Vi har aldrig mødes før... Men hun er mega hot!
Lad os begynde...

Jeg sidder inde på mit værelse, og ser lidt porno...
Det tænder mig vildt meget.... Jeg begynder at onanerer lidt.
*bib bib* Siger min telefon...
Det var Emma der havde skrevet.

EMMA - Hvad så sveske?❤️😘

EMILIE - Ik så meget. Dig?😘

EMMA - Orgnanere😏

EMMA - Arghh... Bare at skrive med dig tænder mig VILDT!❤️😘

EMILIE - 😘 Hvad skal du egentlig i sommerferien?❤️

EMMA - Spøger lige😘

EMILIE - Okay..

EMMA - OMG skal til Sjælland!!😍

EMILIE- OMG HVAD?!

EMMA - SÅ KAN VI ENDELIG SES!😘

EMILIE  - YASS❤️

|| En uge efter / sommerferie ||

Jeg er lige vågnet op, og det er endelig sommerferie!
Jeg tager bare lige en stor t-shirt på, og går ud i køkkenet...
Der står min mor, og laver morgen mad. "Hvad så skat?" Spøger min mor. "Ik så meget, er lige vågnet.." Svarer jeg hende tilbage. *bib bib* Siger min telefon. Min mor er nysgerrig så hun kigger hvad det er... Hun når kun lige at se det er en besked fra Emma, ikke andet. "Hvem er Emma?" Spøger hun nysgerrigt. "Øhm en jeg mødte over Instagram." Svarer jeg hurtigt. "Okay.." Siger hun og fortsætter med morgenmaden.

EMMA - OMG ER I SJÆLLAND NU!😘

EMILIE - FEDT!😘 Hvornår skal vi ses?

EMMA - Om 30?😘

EMILIE - Yass. Mit hus?❤️

EMMA - Okay hvad er din adresse?😘

EMILIE - ************ 😍

EMMA - Okay ses smukke😘😍

EMILIE - Ses 😉

Jeg sidder ved spise bordet med min mor. Der er okay akavet stilhed... "Hey smukke?" Spøger min mor. "Ja?" Svarer jeg spørgeren. "Jeg skal overnatte hos moster, kan du godt være alene hjemme?" Spøger hun usikkert. Yess perfekt timeing.. "Ja selvfølgelig!" Svarer jeg glad. "Okay. Jeg kører om 30." Siger hun og forlader spise bordet. Jeg nikker bare og går hen til mit værelse igen. Da jeg er inde på mit værelse, begynder jeg at gøre mig klar. Jeg tager en g-streng på og leger lidt rundet med mig selv. Pludselig banker der på døren. Jeg skynder mig at få tøj på og går ud og åbner døren. Det var Emma , blondt hår, blå øjne. Sexy og altid hot. Hun havde en sexy t-shirt på og stramme shorts på. "Hej.." Sagde jeg og vi begyndte at kramme.. "Hey smukke siger hun og smider mig på sofaen og sætter sig på mit skød. Hun begynder at kysse mig. Lidt efter bliver det til snav. Hun begynder er hive min bluse af. Så jeg kun sidder i bh. Hun kigger sexy på mig, og hiver sin egen bluse og bh af. Jeg bliver helt tændt. Jeg hiver selv min bh af, og vi begynder at snave igen. Til sidst sidder vi helt nøgen på hinanden. Vi ligger os ned, og Emma begynder at slikke min fisse. Jeg begynder at stønne. Så begynder hun at tage 1, nej 2, nej 4 fingre op i mig, og jeg giver et højt støn "COMON BABY, SLIK MIG HÅRDERE!" Stønner jeg. Hun begynder at gå opad til mine bryster. Hun begynder at slikke mine nippels. Jeg giver et lille støn igen.

Jeg smider hende om på den anden side, så jeg ligger øverst. Jeg  begynder at ride hende. (Ja jeg er ikke en dreng.) Hun giver et højt støn. Efter lidt tid ligger vi i ske helt nøgne. Jeg våger, da Emma ligger og piller lid ved min fisse. Vi begynder at stå op. Vi har tænkt os at gå i bad. Ude på badeværelset, begynder vi at tage vores tøj af. Emma laver elevatoren (kigge op og ned af mig) på mig. Hun smiler og skubber mig ind i badet, og tænder for vandet. Vi begynder at snave vildt. Lidt efter badet, tager vi tøj på igen, og går ind på mit værelse igen. Så banker der på døren og personen går ind. Jeg skynder mig ud af værelset og kigger. Det er bare min mor. Jeg kommer ud i g-streng og en lang stor lang ærmet trøje. Hun kigger op og ned af mig, og giver mig et "Hvad sker der?" Blik. "Jeg har bare lige været i bad." Skynder jeg mig at sige. Hun nikker og går videre. Jeg går ind på værelset igen. Og der ligger Emma sexet i g-streng. Hun tænder mig vildt meget. "Hvem var det?" Spurgte hun. "Øhm.. Min mor. Svarer jeg akavet.

Hun smiler, og derefter blinker. Jeg går over til sengen og sidder mig. Hun begynder at lege med min trøje. Derefter hiver hun mig mod hende så jeg ligger oven på hende. Vi begynder at snave lidt. Hun er vender mig om på ryggen. Hun begynder at ride mig. Det føles godt, selvom vi har g-streng på. Jeg laver et lille støn. Hun trækker min g-streng af, og begynder at slikke min fisse. Denne gang udbryder jeg et højt støn. "Hvad sker der?!" Råbte mor ude i køkkenet. "Jeg faldt bare!" Råbte jeg tilbage, og Emma slikker videre. Lidt efter ligger vi i ske i min seng. Min mor er taget ud for at handle, så Emma havde chancen til at gå. Vi rejste os fra sengen, og Emma pakkede sammen. Emma gav mig et farvel kys og gik ellers bare ud af døren.

Lesbian love 💕Where stories live. Discover now