Da mig, Emma og Josefine ligger og har sex, kommer Emmas mor ind. Emmas mor begynder at tage hendes tøj af. Hun ligger sig oven på mig, ved min numse. Jeg ligger nemmelig øverst og Josefine ligger nederst, og Emma ligger selvfølgelig i midten. Emmas mor begyndte at ride min numse. Jeg giver et lille støn imens Emma gav et støn også. Der lå vi fire mennesker op på hinanden. Vi alle begynder at stoppe, og rejser os op. "Hvem tager min mor først?" Spøger Emma, og mig, Emma og Josefine begynder at slå sten, saks og papir. Emma vinder først så hun skal ikke vare den første. Så står det op til mig og Josefine. Faktisk håber jeg det er mig, Emmas mor har en lækker røv, og nogle store bryster. Og ikke glem hendes dejlige fisse. Men selvfølgelig Josefine vandt. Emmas mor begynder at snave Josefine, og mig og Emma gør det samme på hinanden.Jeg vågner op ved jeg ligger i ske med Emma. Men jeg kan ikke se Josefine og Emmas mor. Pludselig læner Emma sin hånd mod min fisse. Hun begynder at lege lidt med den. Jeg giver et lille støn. Derefter høre jeg en kæmpe, lige kæmpe støn. Det kommer ude fra stuen af. Både mig og Emma lister ud i stuen. Og der ligger Josefine og Emmas mor og boller. Emma kigger på mig, og i et split sekund svaner vi. Emma læner mig op ad væggen og presser mig hårdt ind til væggen. "Nyder du det?" Spøger Emma sexet. "Ja, vildt meget!" "BLIV VED!" Stønner jeg af glæde. Josefine kommer hen til os, fordi Emmas mor er udkørt. Josefine stikker en dildo i mit røvhul. Jeg giver et højt støn. Emma skubber Josefine væk, og snaver mig videre. Da Josefine er på vej ud af døren, Stopper Emma, med at snave mig. Hun kigger på mig og stikker 2 fingre op i mig. Jeg giver et kæmpe støn. Emmas mor er taget på arbejde. Så vi har huset for os selv. Lidt efter ligger mig og Emma på Emmas sofa og ser en film, som to halv nøgne teenagere. Jeg har kun g-streng på, imens Emma kun har bh på. Hun er så hot! Så ringer min telefon. Emma sidder sig op.
"Hej!" Siger jeg, til hende der tinder pigen i telefonen. "Hvem er det?" Spøger Emma nysgerrigt. "Bare en ven.." Siger jeg, imens jeg halvtaget telefonen væk fra mig. "Vil du have lidt sex?" Spøger tinder pigen. Øhm... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Altså... Emma ligger sexet, og er lige til at knep. Men skal jeg ikke prøve noget nyt? "Jo! Hvor henne?" Spøger jeg stille så Emma ikke kan høre det og smiler. Emma er forvirret ud. "Øhm.. Mine forældre er hjemme. Så kan det være hos dig?" Spøger tinder pigen sexet. "Jo! Ses om 10?" "Ses, om 10, Sexy!" Svarer hun glad. Jeg ligger på og læner mig over mod Emma. Jeg begynder at kysse hende, og hun kysser mig tilbage. "Jeg bliver nød til at gå." Siger jeg usikkert. "Hvad? Hvorfor?" Spøger hun trist. Jeg prøver at finde på en undskyldning. "Min mor er meget bekymret." Svarer jeg hurtigt, imens jeg tager noget tøj på.
Emma står i døren, da jeg skal til at gå ud. Hun begynder at kysse mig, og derefter blinker. Da jeg gør ud af døren. Viser Emma et "Call me later" tegn. Jeg nikker og for videre. Da jeg er hjemme, banker det op døren. Det var hende der tinder pigen. Jeg åbner døren og der står hun. Høj og sexet. Hun blinker til mig, og går ind. Vi sætter os i sofaen. "Jeg ville gerne kende dig lidt mere" Siger tinder pigen, og bider sig i læben. "Okay... Jeg hedder Emilie." Svarer jeg og blinker. "Sexet navn.." Siger hun imens hun læner sig længere hen til mig. "Jeg hedder Sarah, og er til piger . Sexet ikke?" Siger hun mega sexet. Nu har hun fkn tændt mig! "Jo!" Når jeg kun lige at sige inden, hun snaver mig. Hun trækker min bluse af så jeg kun sidder i bh. Hun roder ved min bh. "Skal vi være kærester?" Spøger hun sexet, imens hun trækker mine bukser og g-streng af. I et øjeblik svarede jeg hende ikke. Men da hun begyndte st slikke min fisse, røg det ud af mig "JA BABY! SÅ KAN DU SLIKKE MIG MERE!" Så hermed og nu er vi blevet kærester. Det er en lidt mærkelig følelse. "OKAY! LAD OS KNEPPE!" Skriger hun. Jeg vender hende om så jeg ligger øverst, og begynder at ride hende. Imens jeg rider hende hårdt, ser jeg noget i vinduet. Det lignte meget Emma. Men hvad skuler hun her? Men Fuck det! Jeg knepper Sarah videre. Hun skriger af nydelse. Så derfor kan jeg ikke stoppe. Jeg ser en telefon henne i vinduet. Jeg skygger mistænksom der over, imens jeg knepper Sarah.
FUCK! Telefonen filmer! Og det er helt sikkert Emma! Men Fuck det! Jeg begynder at slikke Sarah hårdt, og hun giver et højt støn. "SLIK MIG HÅRDERE!" Stønner Sarah vildt. Jeg kører min tunge rundt og rundt. Sarah tager fat i mit hår. Hun holder mit hoved ned til hendes fisse, så jeg ikke kan stoppe. Men hvad med en video. Jeg er nøgen, og ligger og knepper med Sarah, hele verden ville vide jeg er lesbian. Enda min skole! Det her skal stoppes!
Jeg vågner op og ligger nøgen i ske med Sarah. Dsv står min mor lige foran os. Hun kigger surt på mig. Sarah ligger sig bare oven på mig, og begynder at ride mig. "STOP!" Råber min mor. "NU ER DER NOK, SKRIDT UD JER BEGGE TO. LESBIANER ER IKKE TILLAD HER!" Råber min mor højt. Jeg stiller mig op foran hende, og begynder sp at kysse hende, så hun kan mærke hvor dejligt det er. Hun tager mig på ballen og skubber mig ned på sofaen. Jeg stopper hende, jeg begynder at snave Sarah igen. Men jeg bliver i lige vel smidt ud.
Fortsættelse følger
ESTÁS LEYENDO
Lesbian love 💕
RomanceEmilie og Emma har holdt kontakt over besked længe. Og nu skal de mødes, hvad mon der sker. Læs og find ud af det. Inholder: Sex center, Stødende sprog.