Jeg sidder i sengen imens min mor er ude at shoppe. Klokken er cirka 12:00. Pludselig skriver Emma.EMMA - Omg, fedt aften i går!😘
EMILIE - 😘😍
EMMA - Du tænder mig vildt meget!!❤️
EMMA - Okay, nu for du et valg, Net sex, eller mødes?😘
EMILIE - LAD OS MØDES!🤤😏
EMMA - oOkay hVOR?😘
EMILIE - Idk, dit sommerhus?😘
EMILIE - Er din mor hjemme?❤️
EMMA - Nope!😘 Om 5? Adresse: **********
EMILIE - Yass! Lets do IT!❤️
(Mor og Emilie's beskeder)
EMILIE - Hey mor. Jeg tager ud til en veninde. Kys kys😘
MOR - Okay, sover du der?❤️
EMILIE - Sikkert!
MOR - Okay, ses smukke!😍
EMILIE - Ses❤️
Jeg begynder at tage noget ordentligt tøj på. Selvfølgelig med en g-streng. Jeg tager bare en lille snack med, og så går jeg. Lige da jeg banker på åbner Emma døren. Hun står kun i en g-streng og hendes bh, for at tænde mig. Og det virker! Jeg er fkn tændt nu! Hun hiver mig ind på hendes værelse, og smider mig i sengen. Hun hiver alt mit tøj af, og snaver mig. Hun begynder at ride mig, extremt! Og jeg giver tons af stønne lyde. "KNEP MIG HÅRDERE!" Stønner jeg, og hun gør som jeg siger. Jeg vender hende rund så jeg ligger øverst, og begynder at slikke hendes fisse. Hun udgiver et højt støn. Da jeg har slikket hendes fisse ren, sutter jeg hendes nippels. Og igen udgiver hun et højt støn, og i det kommer hendes mor hjem. Vi begge stener og kigger mod døren, og på hinanden igen. I det, kommer hendes mor ind, lige imens jeg sidder på Emma helt nøgen. Jeg er mega pinelig over det, og skynder mig væk. "Jeg må hellere gå nu." Siger jeg hurtigt imens jeg pakker sammen, og smutter. Emmas mor begynder at gå over med hende, og tager sit tøj af. Emmas mor begynder at kneppe hende. Og Emma udgiver et støn.
Da jeg er hjemme tager jeg et hurtigt bad og derefter fandt jeg lidt porno. Jeg begynder at få orgasme. Jeg begynder at Orgnanere lidt. Lidt tid efter kommer min mor hjem. Jeg slukker min pc og tager lidt mere tøj på, og går ud til hende. "Hey mor." Siger jeg. "Hey smukke." Hvad har du lavet?" Spøger hun. "Ik rigtigt noget, set en film.. Ja Ik rigtigt andet." Svarer jeg usikkert. "Okay, nu vil jeg gå i bad." Svarer min mor og går hen til badeværelset. Jeg begynder at kede mig lidt. Så jeg vælger at skrive lidt med Emma.
EMILIE - Hey smukke😍
EMMA - Hey, hvad skete der i dag?😘
EMILIE - Det blev for pinligt... Undskyld.
EMMA - Der er helt fint. Så lad os bare have lidt net sex.😘
EMILIE - Okay jeg starter😘 Hiver din bh af.
EMMA - Hiver din af.☺️
EMILIE - Sutter dine nippels.❤️
EMMA - slikker ned til dit lår, og derefter din fisse.
EMILIE - Stønner!
EMMA - Slikker din fisse ren.
EMILIE - Vender dig om og rider dig❤️
EMMA - Stønner! "KNEP MIG HÅRDERE BABY!"
EMILIE - Rider videre😘
EMMA - Skal gå nu, men det var hyggeligt☺️😉
EMILIE - Øv ses😘
EMMA - Ses😘
Emma starter et opkald.
WTF tænker jeg. Og der begynder nogle at snakke. Det lyder som hendes mor.
"Hey hvad skete der tidligere i dag?" Spøger Emma's mor. "Du kneppede mig!" Råbte Emma. "Uhh" lyd jeg chokket. Men havde den heldig vis på lydløs. Det må være en fejl at starte den samtale, tænker jeg.
Pludselig kom er nogle tøj lyde der blev kastet på gulvet. *kysse lyde* WTF! Tænker jeg vildt meget. Faktisk tænder det mig vildt meget, men jeg kan stadig ikke komme over at det er Emmas mor.. Hun kysser med. Pludselig kom er nogle stønnen. Igen, og igen, og igen. Jeg bliver virkelig tændt, man! Derefter ligger jeg min telefon ved siden af mig, stadig tændt. Så finder jeg min pc frem, og går ind på tinder. Jeg finder endelig, en pige der bor her på Sjælland ikke så langt væk herfra. Vi skriver lidt, og finder ud af noget. Derefter tager jeg ud til hende, og banker på. Og når døren åbner stor der en høj slank, sexet pige. HUN FKN TÆNDER MIG! "Hej." Siger hun frækt, og krammer mig. "Hey.." Siger jeg nervøst, og hun trykker mig på min balle.Jeg skubber hende ind i hendes sofa og sidder mig på hendes skød. Vi begynder at snave lidt, derefter bliver det vildt. Hun trækker min bluse af, og jeg gør det samme på hende. Derefter hiver hun min g-streng af, og hun gør det sammen på hende selv. Hun ligger mig ned, og begynder at slikke min fisse. Først udgiver jeg et lille støn og derefter et stort et. "Når så du kan lide det, var?" Spøger hun sexet, og jeg stønner bare igen. Lidt efter går jeg hjem, som en helt smadret teenager. Da jeg er kommet hjem sidder min mor i sofaen. "Hey mor.." Siger jeg.. "Hey, sovede du ikke der?" Spøger hun nysgerrigt. "Nej, ikke i lige vel." Svarer jeg og går ind på mit værelse. Lidt efter skriver Emma til mig.
EMMA - Hey der er et party, her i byen😘 skal du med??😘
EMILIE - Hvis du skal😉
EMMA - Argh! Du tænder miigg!!!😍
EMILIE - Ses der så?
EMMA - Ja❤️ Og tag noget Sexy på😉
EMILIE - Skal nok🤤
Da jeg har gjort mig klar, begynder jeg egentlig bare at gå derover. Jeg tænker det er på en bar. Da jeg er derhenne ser jeg Emma, og en eller anden pige. Jeg går hen til dem, og de er mega venlige. "Hey Emilie smukke!" Siger Emma. "Hey, Josefine" Siger den anden pige og tager min hånd. "Emilie" Siger jeg. "Emma snakker meget om dig." Siger Josefine. Emma begynder at rødme lidt, da jeg kigger på hende. Lidt efter da Josefine er gået, begynder Emma at snave mig. HUN TÆNDER MIG! Derefter kommer Josefine igen, og da hun er kommet står hun og stiger på os. "Øhm.. Piger?" Spøger hun sexet. Vi alle sammen går ud på et af toiletterne, og begynder at lave trekanten på en eller anden måde. Vi er alle nøgne. Josefine er fkn dejlig! Da klokken er 00:12 begynder vi at gå hjem. Vi går hjem til Emma, alle tre. Da vi er kommet hjem, går vi ind på Emmas værelse, og begynder at lave trekanten igen. Lidt tid efter kommer Emmas mor ind. Hun står bare og stire på os. Vi alle kigger mod hende, og hun begynder at tage sit tøj af.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lesbian love 💕
RomansaEmilie og Emma har holdt kontakt over besked længe. Og nu skal de mødes, hvad mon der sker. Læs og find ud af det. Inholder: Sex center, Stødende sprog.