Tam adı: Wu Yifan (Benim Yakışıklı Prensim:))
Şarkıcı ve oyuncudur. Şu anda Çinde aktiftir. 10 yaşında Kanada'da yaşamaya başlamıştır.
-EXO'nun “Moda Kralı”
+Boyu: 1,87 m
+Kilo: 73
+Doğum tarihi: 6 Kasım 1990 ( Guangzhou - Çin)
+Burcu: Akrep
+Kan grubu: 0
Yetenekleri: İngilizce, Mandarin ve Canton Çincesi, Korece
Hobileri: Basketbol oynamak, film izlemek
#Kris'in ideal kız tipi; kibar, iyi kalpli, yemek yapmayı bilen, ailesine iyi davranan ve melek gibi.#Kris çok havalı görünür ama aslında çok masum, itaatkar ve saf biridir.
#EXO-M'in en tembel ve en çok uyuyan üyesi.
#İki lakabı var: ’Niu Zai Ge’ = kovboy ve JiaoZhu’ = hiyerarşi.
#Kris sihirbazlık numaraları yapmayı sever.
#Kris için stajyerlik döneminde onu en çok zorlayan şey ailesini özlemesiymiş. Telefonla aradıkları zaman cevap vermeye korkuyormuş çünkü onları daha fazla özleyip stajyerlikten vazgeçmek istemiyormuş.
-Luhan: “Kris geceleri uykusunda Mandarin, Kanton ve İngilizce konuşuyor.”
*Mandarin: Kuzey Çin lehçesi
*Kanton: Güney Çin dili
" Bir basketbolcu olma hayalimin dışında eski bir idol ve yeni bir oyuncu olmanın hayallerimin gerçeklere dönüşen rüyalarım olduğunu düşünüyorum. Ben şuanda rüyaların gerçekleşebileceğine daha fazla inanıyorum. Bana göre rüyalar beni destekleyen sözleriyle annemi temsil eder. Yani artık daha çok çalışmalı ve daha iyi olmalıyım." (Kris)