Kapitel 5 party

58 2 1
                                    

Alex's perspektiv

Idag skulle Isak komma hem! Rör Anton honom en gång till då jävlar!!

- älskling jag ska till jobbet! Hejdå

- hejdå mamma! Ropade jag.

Snart kommer Isak!! Precis när jag skulle gå på toa kom Isak.

- hej min prinsessa!

- Isak!!

Jag sprang och hoppade i hans famn. Anton skrev på chatten till Isak

A= Anton I= Isak

A: tja Isak! Asså menade inte att det skulle bli så här.... Blev lite förbannad när du började hänga med Alex.. Visst hon är jävligt sexig! Menade inte att mobba henne.... Kan vi träffas och snacka du jag och Alex?

I: aa kom till Alex!

A: aa kommer!

- Anton kommer vi ska snacka. Sa Isak.

- jaha...

Anton's perspektiv

Jag är nu på väg till Alex. Visst hon är så jävla sexig! Jag knackade på dörren. Alex kom och öppna. Vi gick in och satte oss i soffan. Plötsligt kom anton's gäng in springande med cigg och sprit i handen.

- NU ÄR DET FEST!!! Ropade Isak.

Alex's perspektiv

Anton och Isak stog och snacka i ett hörn. Lukas kom fram till mig och undra om vi skulle dansa. Visst! Sa jag.

Gud vad man såg att Isak blev avundsjuk! Jag gick till Isak istället. Vi började hångla. Sen gick vi upp till mitt rum och hade sex. Nästa dag vaknade jag av att Isak snarkade. Anton och killarna låg nere i soffan. Tur att mamma sov hos sin typ nya kille.

Jag gick ner. Anton satt där och grät.

- asså förlåt Alex jag menade inte att vara så elak. Du är skit snygg och perfekt!

- Anton det är lugnt. Gråt inte.

Sen gick jag fram och gav honom en kram. Isak såg det. Man såg att han blev lite sur. Jag gick fram och gav honom en lätt kyss!

Förlåt för dålig uppdatering ska försöka att uppdatera mer!

Varför just jag?Where stories live. Discover now