Şok Şok Şok

48 3 1
                                    

Kafeye vardığımda kalbimin yerinden fırlayacağını hissediyordum. Kapıdan girince iki garson beni selamladı bende başımla karşılık verip Damla yı aramaya başladım.Ve pencere kenarındaki masada beni bekliyordu. Ah en sevdiğim yer deniz manzaralı masa kardeşim işte ya biliyo benim zevkimi... A dur bi dakika Damla nın karşısında sırtı bana dönük biri oturuyor acaba süpriz dediği şey bu kişi mi ki??? Düşüncelerimden sıyrılıp masaya doğru ilerledim. Damla beni görünce yerinden fırlayıp boynuma sarıldı.Seviyorum bu kızın bu şekerliğini yaa.Damla nın kollarından sıyrılıp şu merak konusu olan kişiye dönüp baktım. NEEE OLAMAZ ŞAKA MI BUU 6 AYDIR BENİ ARAYIP SORMAYAN EGE ŞUAN TAM KARŞIMDA BANA SIRITIYORDU. Damla benim bu şaşkınlığımı fark etmiş olmalı ki bana 'lütfen tatsızlık çıkmasın kuşum bi dinle ege yi ' bakışları attı.bende onu kırmayıp ikisinin ortasına oturdum. Siparişleri almak için garson gelince şaşkınlığımdan kurtulup bi orta Türk Kahvesi istedim. Ege bana pişman gözlerle bakıyor adeta yalvarıyordu bana beni affet diye.Söze ilk Damla başladı.

Şeeey Esincim Ege sana 6 Ayın açıklamasını yapmak için burda çok ısrar etti seninle konuşmak için bende belki aranız düzelir diye Hayır diyemedim dedi. Ona ilk önce seninle sonra konuşucaz prenses bakışımı attıktan sonra Ege ye dönüp 'ne vardı' şeklinde bi bakış attım. Ege bunu anlayıp o çok özlediğim ses tonuyla söze başladı. "Esin biliyorum seni öylece bıraktım ve 6 ay boyunca hiç arayıp sormadım. Seni sebepsiz yere keyfi bıraktım farkındayım çok geç farkına vardım. Biliyorum bana karşı büyük kin ve nefret dolusun haklısın ama Özür dilerim çok büyük bi hataydı. Senden son bi şans istiyorum Esin belki yine mutlu bi çift olabiliriz. " dedi . Adeta kalbimin ortasına bir hançer sapladı. Yapma bunu Ege yaa. İfadesiz bi şekilde bakıyordu bana Damla . Bende tavrımı koyup çok emin bi şekilde Ege ye cevap verdim. "Farkına varman güzel Ege fakat ben çok fazla acı çektim çok hırpalandım. Depresyona girdim. Tüm bunlara karşılık sana verebileceğim en ufak şans dahi kalmadı. Biz artık asla 'biz' olamayız. Lütfen konuyu daha fazla uzatma. Sana ileriki hayatında mutluluklar. Ben Sensiz daha mutluymuşum bunu anladım. " dedim. Ona tekrardan şans verip onun tekrar edicek olan can yakıcı hareketlerine göz yumamazdım. Ege bu cevabı benden beklememiş olmalı ki şok geçirdi resmen. Ohhh çok iyi oldu gör bakalım şimdi Ege bey eymi Yaman beymi Yaman. Damla ya o sırada Handan teyze den telefon geldi ve acilen eve dönmesi gerektiğini söyledi. Damla beni bu angutla bırakıp gitmek zorunda kaldı. Ege bana yalvardıkça benim gözlerimden istemsizce yaşlar akıyordu. Kafeyi inletirken benim ağlamam şiddetlenmişti. En sonunda Ege masadan kalkıp bi hışımla arabasına doğru ilerledi. Ya neden hep bi olumsuzluk hep bi mutsuzluk yaşıyorum ben ya neydi acaba benim Günahım allahım. Kafamı masaya koyup doyasıya ağladım.  O anda omzuma bi el dokundu ve aynen şöyle söyledi. "Merhaba ben Mert çok kırılmış ve bitik görünüyorsun konuşmak istermisin? "...

Mertin EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin