>3<

30 5 0
                                    


ΝΤΡΙΝΝΝΝΝ.

Κοίταξα στην πόρτα και άρχιζα να μένουν τα παιδιά στην εθουσα και έβγαλα τα ακουστικά. Μέχρι που έκατσε δίπλα μου αυτή η κοπέλα που ιδα το πρωί.


POV JIMIN:

Μπικα μέσα στην σχολή και τα μάτια μου καρφοθικαν σε μια κοπέλα που κάπνιζε, ήταν τόσο καφτη και απλά την χάζευα.

Προτη φορά μου αρέσει μια κοπέλα πάντα μόνο τα αγόρια μου άρεσαν, γιαυτό ντιθηκα σαν κοπέλα.

Μπικα στην τάξη και την ηδα να κοιτάει έξω από το παράθυρο. Ήταν τόσο όμορφη και γλυκιά, αρκετά sexy κιόλας.

Πιγα και έκατσα δίπλα της.

POV Y/N:.

Την κοίταξα. Τι γλυκούλα μωρε, την κοιτούσα μέχρι που με κοίταξε και μου χαμογέλασε.

??? : γειά σου με λένε Jimina.
Y/N: γειά με λένε Y/N.
??? : χαρτικά για την γνωριμία Υ/Ν.

Χαμογέλασα και κοίταξα προστα, είχε μπει και ο καθιγιτης. Μας τα έχει πριξει όλοι την ώρα τα ιδια και τα ίδια.

POV JIMIN:

Την κοιτούσα, την ιδα να νευριάζει με τον καθηγητή και έπιασα το μπούτι της. Όταν με κοίταξε καρφοθικα στα μάτια της και χαμογέλασα.

Jm: πάω τουαλέτα θες να σου φέρω κάτι από το κιλικιο γτ θα περάσω από εκεί.
Υ/Ν: πάρε μου μια λουκάνικο πίτα.

Χαμογέλασα και σικοθικα και πιρα την αδια και πιγα προς την τουαλέτα. Και την σκευτομουν.

Μπικα στην τουαλέτα και άρχιζα να την παίζω και να την σκευτομε γιμην. Άκουσα η πόρτα να ανοίγει και έφτιαξα την φούστα μου. Ηδα τον γκει του σχολείου.

Jm: εε να σου πω βοηθάμε.

Σικοσα την φούστα μου και ήρθε και εσκιψε και μου πιρε πιπα. Άρχιζα να αναστεναζω και να λέω σιγά το όνομα της.

Με πιγε μέσα πανω στον νεροχύτη και μπικε μέσα μου και άρχιζε να με γαμαει και να μου την παίζει. Άρχιζα να αναστεναζω,μεχρι που άνοιξε οι πόρτα..

Ποίος είσαι τέλεικα!; Where stories live. Discover now