>6<

32 6 0
                                    

Υ/Ν: αυτο που κάνουμε λάθος.

Την κοίταξα στα μάτια και πρόσεξα, μια λοιποί στο πρόσωπο της. Δεν φταίω εγώ αλλά είμαστε κορίτσια δεν θα μου άρεσε να με δείχνουν όταν βγενω μαζί της.

Από την άλλη όμως μου άρεσε αυτό το φίλη,ηταν πολύ βάθη και ζεστό γενικά με άναψε αρκετά να πω την αλήθεια (το κατάλαβαμε κούκλα μην ανησυχείς 😂)

Έκανα πίσω βιματα.

POV JIMIN: (βάλτε το τραγούδι τον Bts: I'm fine Και το the truth untolb 😉)

Την κοίταξα στα μάτια όταν μου το είπε αυτό και απλά την ήθελα πάρα πολύ, να μπορούσα να την κρατήσω κοντά μου με κάποιον τρόπο γάμο το κεφάλι μου.

Jimin: Υ/Ν...σε παρακαλώ μην με αφήσεις..νιώθω πολλά για εσένα.
Υ/Ν: πως νιώθεις πολλά εφόσον σμρ με γνωρίσες.;;
Jimin: όχι Υ/Ν, σε ξέρω εδώ και χρόνια.

Την κοίταξα και την πλισιασα, άρχιζε να τρεμη το χέρι μου από το άγχος που ειχα.

Jimin: θυμάσε στο γυμνάσιο ένα αγόρι που καθόταν πάντα μόνος του γτ κάνεις δεν τον ήθελε στην παρέα του, εννοώ δεν έκανα τπτ και μόνο εσύ ήρθες και μου μιλήσες...ναι αυτός ο τυπάς είναι εγώ..

Την κοίταξα και δάκρυσα.

Υ/Ν:..Jimin..

Jimin: ξέρω είμαι γέλιος έτσι, για εσένα έγινα έτσι γτ μόνο έτσι θα μου μιλούσες αλλά δεν έχεις καταλάβει κάτι ότι ΑΚΌΜΑ ΣΕ ΘΈΛΩ..εισαι τα πάντα για εμένα.

POV Y/N:

Όταν μου μιλούσε για τότε απλά δεν το πίστευα, ο Jimin ντύθηκε έτσι εξετιας μου;

Τον κοίταξα και δάκρυσα.

Υ/Ν: σ-συγνώμη Jimin.
Jimin: δεν θέλω να με λυπηθείς η κάτι τέτοιο δεν το γουστάρω.

Μου άφησε τα χέρια απότομα και πονεσα λίγο, τον κοίταξα.

Jimin: θέλω να σκευτης λογικά για το αν με θες κοντά σου ως φίλος ή κάτι παραπάνω.

Τον ηδα να φεύγει τρέχοντα και βγικα έξω και είχε προλάβει να φιγει.

Υ/Ν: δεν το πιστεύω αυτό, πως δεν το κτλβ ότι ήταν αυτός.

~~~~~~~
Hello guys★
ΣΥΓΝΩΜΗ που άργησα τόσο 😂
Απλά δεν ήξερα την να γράψω και καθόλου ενέργεια. Εύχομαι να σας αρέσει κάνω ότι μπορώ οκ guys. 😂😂😄
Δεν ξέρω πόσα κεφάλα θα προλάβω να γράψω γτ κατασκινοση την Κυριακή 21/7😉😉, αυτά από εμένα φιλάκια και αν θέλετε στείλτε καμία ιδέα

Ποίος είσαι τέλεικα!; Where stories live. Discover now