>5<

28 6 0
                                    

Μέχρι που την βρήκα...

Την πλησίασα και την άρπαξα από το χέρι. Και την κοίταξα θυμωμένος και κοίταξα τον άλλον τον τιπα.

POV Υ/Β:

Φιλιόμουν με τον V,μεχρι που ήρθε η Jimina και με τραβιξε από τον V και χοριστικαν τα χίλια μας. Την κοίταξα με εκνευρίζομο, αλλά τρόμαξα λίγο γτ ήταν θυμωμένη και τρόμαξα αρκετά να πω την αλήθεια.

Υ/Ν: είσαι τρελει ρε; τι κάνεις;
Jm: εγώ τι κάνω Η ΕΣΎ ΡΕ;

Τρόμαξα τόσο πολύ όταν μου φοναξε και κοίταξα αλλού. Με τραβιξε από το χέρι και δεν ξέρω που με πιγενε.

POV Jimin :

Πιγα προς την πίσω αβλη γιατί εκεί θα ειμασταν ίδιο μας.

Αφού πιγαμε κριφα από όλους εκεί πίσω την κοίταξα μεσα στα μάτια της σοβαρός και νευριασμενος.

Jm: γτ τον φιλούσες;
Υ/Ν: τι εννοείς γτ τον φιλουσα; ήρθε και μου μιλούσε πολύ γλυκά και ωραία και απλά με ΦΙΛΙΣΕ και ανταπέδωσα.
Jm: ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ;

Την ηδα τρομαγμένη και χαλαροσα το βλέμμα μου.

Υ/Ν: γτ εσύ ξέρεις με ποιον πιδιχτικες; εγώ Φασοθικα έστω δεν τον αφίσα να με πιδιξει.
Jm: απλά είχα ανάγκη......απο σεξ.

Κοίταξα κάτω λοιπιμενα

Υ/Ν: τι φάση; δεν περίμενα να είσαι σαν τις άλλες τις πουτανες.

Την κοίταξα και την πλισιασα και κοιτούσα τα χίλια της. Ήταν ροζ και λίγο βρεγμένα.

Jm: εσύ με έκανες να καβλοσω,εσυ με τρέλανες και πιγα και έκανα σεξ με τον άλλον τον μλκ.
Υ/Ν: εε;

Την έπιασα από το ζβερκο και το άλλο μου χέρι ήταν στο μάγουλο της και το χαϊδευα απαλά και γλυκά. Τα μάτια μου ήταν καρφομενα στα μάτια της και είχαμε απόσταση αναπνοής.

Υ/Ν:..Jimina...

Την φιλισα απαλά και σιγά σιγά το φίλη έγινε πιο παθιασμένω και ζεστό.

POV Y/N:

ΜΕ ΦΙΛΙΣΕ. Είχα μείνει και την κοιτούσα δεν ήξερα τι να κάνω. Φιλούσε τόσο ωραία γάμο το που δεν μπορούσα να αντισταθώ.

Έβαλα τα χέρια μου στην μέση της, ανταπέδωσα στο φίλη. Όταν άρχιζε να με φιλάει ποιο παθιασμένα, ένιωθα ότι θα πεθανω από ανακοπή.

Σταμάτησα το φιλί για να πάρω μια ανάσα και την κοίταξα.

Y/N: αυτό που κάνουμε είναι λάθος.

Την κοίταξα στα μάτια και πρόσεξα.

~~~~~

Γειά σας παιδιά
Εύχομαι να σας αρέσει μέχρι τρ η ιστορία που γράφω.
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι έχω εξετάσεις και δεν θα μπορώ να σινεχισω την ιστορία μέχρι να τελιοσουν οι εξετάσεις.😊❤

Καλή τύχη σε οποίους έχουν εξετάσεις.❤❤
Θα τα πούμε, see yaa ❤

Ποίος είσαι τέλεικα!; Where stories live. Discover now