Mcgonagall bütün bina panolarına duyuruyu asmıştı. Bu Cumartesi akşamı bir balo olacaktı. Hermonie biraz erken değil mi? Diye düşünmüştü ancak bunun savaşın sonucu bir kutlama olarak yapılacağını da belirtmişti. Hermonie, Ginny ve Pansy birlikte hogsmeade'e gidip kıyafet ve diğer herşeyi almıştı. Çok güzel takılar elbiseler aldıktan sonra okula döndüler. Hermonie kendisine bir türlü kavalyelik bulamıyordu. Ve iyice streslenmişti çünkü kimse ona teklif etmiyordu. Hermonie aldığı her şeyle birlikte başkanlık odasına geçti. Hermonie kendisine bir kolye almıştı. Ama Ginny ve Pansy gerek duymamıştı. Balo yarındı ve Hermonie hala kavalyelik bulamamıştı. O sırada içeri Draco girdi. Hermonie hala oflayıp pufluyor ve "kavalye bile bulamadım ki niye elbise aldım " diyordu. Draco bu habere sevinmişti çünkü onun da kavalyelik yoktu. Hermonie ona baktı. "Eee Malfoy kavalyen kim? Yoksa o sürpüntü Greengrass mı? Aaa evet tabii ki o. Çünkü o safkan ve bizim yüce safkan hazretleri onunla evlenecek. Am ben okuldaki tek yalnız kızım galiba. Bir kere olsun baloya çağrılmadığıma göre artık be yapalım seneye giderim bende " artık Draco daha fazla dayanamadı " sus Granger. Ben o Greengrass denen kızla gitmiyorum. Her taşın altından o psikopat çıkıyor. Umrumda bile değil o kız bir kere" Hermonie şaşırmıştı. Ağzı bir karış açıktı. " Evet Granger işimize dönelim. Benimle baloya gelicek misin yoksa ben de senin gibi kavalyem yok diye kıvranayım mı?" Hermonie bunun üzerine iyice şaşırmıştı. Bir anda kendine engel olamayıp odada koşarak çığlık atmaya başladı. Koltuktan koltuğa zıplıyor sanki hayatındaki en önemli şeyi görmüşçesine bağırıyordu. " Evet! Gelirim! Yaşasın!" Artık onun da kavalyelik vardı ve bu sevdiği kişiydi. Artık uyuyabilirdi. " yarın balo var Draco bence sende uyu" dedi ve odaya girdi. Gelmesini söyleyince Draco içeri girdi. Bu sefer Hermonie çıktı. Draco giyindi. Ondan sonra Hermonie hemen yatağa atladı ve uykuya daldı artık mutluydu. Ve kendini uykuya bıraktı.
🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍Ertesi gün Hermonie çok dinç kalktı. Yanındaki yatakta uyuyan Draco'yu görünce gülümsedi. Dün olanlar aklıma geldikçe seviniyordu. Saat 16:00 dı. Hermonie bağırdı. "Draco kalk hazırlan yoksa baloya geç kalacağız!" Draco uyandı ve asasının bir hareketi ile üzerini değiştirdi saçını da düzelttikten sonra hafif dağıttı bu onu daha yakışıklı gösteriyordu. Odadan çıktı takım elbisesi güzeldi. Şık ve lacivertti.
Hermonie yaklaşık 2 saat sonra odadan çıktı çok Harika görünüyordu.
Hermonie elbise
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin için|Dramonie
Fiksi PenggemarDraco ve Hermonie hogwarts'ta birbirlerinden özür dilerler ve bu bir dostluğun başlangıcıdır. Ama Draco ve Hermonie bu dostluğun aslında bir aşkın başlangıcı olduğunu zamanla anlarlar.... ⚠️ uyarı ⚠️: bu kitapta kimse ölmeyecektir!!