"Kde je? Už jsem mu objednal i pivo!" zamračil se Ringo.
Najednou se u restaurace otevřeli dveře, a vešla okouzlující žena s Georgem.
"To je kočka!" řekl Ringo aby to slyšel jenom Paul a John.
"Třeba je to jeho sestra?" zasmál se Paul.
"Není!" usmál se Ringo "Jo tu já znám!"
"I jí? Co když to naruší vaše přátelství?" zeptal se John a usmál se.
"Ahoj kluci!" řekl George, a sundal dívce kabát "To je moje holka."
Ringo i John si jí začali prohlížet. Jediný Paul smutně pozoroval Johna.
"Já jsem Anna." usmála se roztomilým úsměvem.
"Já jsem John, tenhkle sexy chlápek je Paul, tohle trdlomje Ringo, a tenhle zatracenej chlap s krásnou babou, nikdo z nás neměl hezčí je George."
Dívka se usmál a dala jemný polibek Georgovi na tvář.
Všichni si sedli a popíjeli pivo.
John pod stolem chytil Paula za ruku, ten jí ale hned odstrčil, a odvrátil pohled.
"Co je McCartney?" podíval se jestli je někdo nesleduje "Ty už mě nemáš rád?"
"Johne..."
"Pojď, půjdem na záchody?"
"Nikam s tebou nejdu! Zapomeň!" vykřikl trochu víc nahlas než chtěl.
Všichni se na ně otočili, ale po chvíly zase věnovali pozornost svému jídlu nebo pití.
"Co se děje? Chci si stebou popovídat, někde jinde než tady, notak pojď." usmál se na něj John.
Paul vstal, a zamířili oba na záchody.
"Půjdeme raději na dámské!"
"Na dámské? Zbláznil jsi se Johne?"
"Pojď! Stejně, všiml jsem si za svůj život, že ženský v takovýhlech podnicích na záchody nechodí!"
"Proč?"
"Nevím, nikdy jsem moc ženský nepochopil." zaculil se a zatáhl Paula do kabinky.
Zavřel.
"Teď mi řekni co se děje!?"
"Nic..."
"Ty už mě nemáš rád Paule?"
"Mám, strašně moc! Ale podívej se na to, ty ženy potřebuješ, jde ti to s nimi.. Nechci ti bránit..."
"Paule, poslouchej se! Já tě miluji, a vždycky budu! To mi věř!"
Paul mu zaryl nos do hrudi.
"Johne, ženy po tobě touží, ty po nich, nechci být pro tebe překážkou..."
"Co to meleš? Nikdy pro mě nebudeš překážkou." políbil ho.
Přitiskl ho pevně k sobě.
"Ty je potřebuješ..."
"Ticho..." přitiskl ho ještě pevněji k sobě.
"Navždy?"
Bylo chvíly ticho, John se podíval do Paulovo oči.
"..Navždy!"
Mezitítím.
"Tolik Ringo?"
"No, nevěřím moc na lásku, spíš sem nepotkal tu pravou."
Byl tak rozvášněný do povídání s Gergovou přítelkyní, že machnul nečekaně rukou a vylil na ní sklenici Koly.
"Jdu se umýt." zvedla se a zmizela ve dveřích na dívčí záchodky.
Na záchodech.
John: 'Je tak neodolatejnej, při pohledu na něj nemůžu, podlamují se mi kolena, prostě, už od prvního setkání jsem věděl, že tohle zakázaný ovoce bude muset ochutnat. Rozumí mi v posteli, v písních, a jeho postava, už bez něj nemůžu být ani jeden den, být bez něj asi umřu, chci každý den ho poznávat líp a líp, Paul se nezdá, ale na něm vás každý den zaujme a překvapí něco jiného.'
Paul:'Umí mě rozvášnit, umí mě proměnit ve zvíře, které jsem ještě nikdy neznal, a ani bych nevěřil, že je možný že bych ním mohl mít, a jeho oči, vypadají tak nevině, a on sám je opakem.'
Paul
Rozepnul mi kalhoty, a pak své.
Nechali jsme je oba spadnout na zem.
"Polib mě." zavolal na mě jako na psa kterého učíte nové povely.
Políbil jsem ho, chytil mě pevně za zadek, a začal mi kousat do ucha, věděl co to semnou udělá.
"Mám tě vycvičenýho Paule." zachytotal se.
"Spíš si mě skrotil." zasmál jsem se.