Yağmurdan Doluya

11 0 0
                                    


2.BÖLÜM

İşte şimdi yandığımın resmi. Ben niye iyi şeylerde bulamıyorum ki kendimi? Bir kere de şöyle iyi bir şeyin içinde olsam da gerçekten mutluluğuma şaşırsam..Ama nerde o günler !Anca böyle faka basarım.Ya şuan neyin için de olduğumu bilmiyorum.Ama anlayacağım bir dakika..

Genç kız depo da kaybolmuş şekilde dolaşırken aynı zamanda çok gergindi.Her an önüne bir şey çıkacakmış gibi tetikteydi.Yerde olan odun parçasını da alarak yoluna devam etti.Yıkık dökük yerlerden geçerken düşmemeye çalışıyor bir yandan da etrafı kolluyordu.Karşısına biri çıksa da elinde ki sopayla o kişiyi devirip kaçarım diye düşünürken yerde birkaç fare görmesiyle çığlığı bastı.Tabi bu sopayla onları deviremeyeceğini hesaba katmadığı için hazırlıksız yakalanmıştı.

Tam kendimi toparlamış ,cesaretimle yoluma devam edecektim ki önüme çıkan kemirgenler yüzünden her şey mahvolmuştu. Tam ters yönde koşmaya başladım. Geriden gelen ateş sesiyle arkamı döndüm.Geri geri giderken birden önüme dönmemle bir bedene çarptım.Yere düşmemle sarsıldım. Daha ne olduğunu anlamadan saçımın çekilmesiyle çığlığı bastım.Gerçekten canım acıyordu.Henüz yüzünü göremeden beni sürüklemeye başladı.Yerde sürüklenirken dizlerimin yere değmesiyle daha çok canım acımıştı .Bir yandan çırpınıyor,bir yandan beni tutan adama vurmaya çalışıyordum.Kırık bir kapıdan geçtikten sonra birkaç adımdan sonra beni yere fırlattı .Tabi ki yere düştüm ama daha kötüsü birinin üstüne düştüm.Yüz yüze geldiğimde kahverengi gözlü,soluk tenli, donuk bakışlı bir erkekti.Elimi göğsüne koyup kalkmaya çalışırken ıslak bir şey dikkatimi çekti.Avucumun içine baktığımda sıcak kanı hissetmemle çığlığı bastım.Ölü birinin üstüne düşmüştüm.Daha kötü ne olabilir diye düşünürken bir çığlık sesi ve ardından ateş sesi duyunca tekrar çığlık attım.Yanımda boylu boyunca kanlar içinde yatan sarışın kızı görünce titredim.Yerden hızlıca kalkıp ters yönde koşmaya başladım .Saniyeler dakikayı kovalarken arkadan ateş sesi duymamla koşmamı hızlandırdım.Etrafa pek bakamıyordum ama sanırım ben buradan daha önce geçmiştim .Aynı yerde dolanıp duruyorum .Çıkışı hala bulamamıştım.Arkadan ''Boşuna koşma! Yakalanacaksın! Dur dedim sana ! diye bağıran birini duymamla geriye çekilip yere fırlatılmam bir oldu.Sert düşmüştüm başımı çarpacak kadar sert.Ben yerde kıvranırken önümde biri yere çöktü ve çenemden tutarak ona bakmamı sağladı.Göz göze geldiğimizde yapabildiğim tek şey yutkunmak oldu.Dilim tutulmuştu adeta.Beyaz ten ,siyah saç,çikolata kahvesi gözler..Kaç saniye öyle bakıştık bilmiyorum ama biri koşarak yanımıza geldiğinde ikimizde ona döndük.Söylediği şey ise sadece ''Polisler !'' oldu.Arkadan başka biri ise ''Hemen gitmeliyiz .''dedi.Çocuk bana döndüğünde nefesim kesildi.O kadar yakındık ki .Ben daha ne olduğunu anlamadan yine saçımdan tutup beni sürüklemeye başladı.Arkadaki siyah saçlı esmer çocuk ''Onu ne yapacağız?'' dedi.Kolumdan tutunca koşmaya başladık.''Bizimle gelecek sonrasına bakacağız.'' Dedi tek nefeste. Benim tek yaptığımsa direnmek oldu. Tabi bide gücüm yetse neyse , çırpınışlarım yetersizdi ama elimden başka da bir şey gelmezdi. Bağrışlarım depo da yankı yaparken çıkışı bulduğumuz da bir araba yaklaştı beni içeri fırlattıktan sonra yanıma oturdu. Tam diğer taraftan çıkacaktım ki esmer çocuk kapıyı açıp diğer yanıma oturdu. Korkudan titriyordum . Gözümün önünde sarışın kızın ve üzerine düştüğüm çocuğun ölümünü düşündükçe hıçkırarak ağlamaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YOSUNLAŞMIŞ UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin