Pukul 11 Malam...
Seramai 80 anak buah Aryan sudah berkumpul termasuklah orang orang penting dalam kumpulan itu.
Antara nya ialah Syakir the headhunter,Airiel the crazy killer and Carl Amsyar the best hacker.Ohh lupa! Carl juga merupakan kawan baik and pekerja Aryan.
Yang last ni mesti korang kenalkan?Cuba teka siapa..
Siapa lagi,mestilah our hero.Aryan or they call he as Frandy.The top Mafia ever...
Ceh!puji Aryan melebih nampak.Aku kau tak nak puji pulak? -Airiel
I.dont.even.care....-Author
What ever. -Airiel
"Korang tahu tak sebab apa aku panggil korang ni?"Aryan memulakan bicara sebagai Ketua.
"Tahu Master!"laung semua anak buah Aryan.
"Okay seperti yang telah di beritahu,kita akan attack Shark malam ni.So aku nak korang ikut arahan dan make sure semua yang ada dalam markas shark tu 'clean' .Faham!"
"Faham master!"
"Good.Dah semua boleh get ready and bring your gun perfectly."kata Aryan sebelum melangkah keluar dari bilik mesyuarat yang terdapat di mansionnya itu.
Di ikuti oleh Airiel,Carl dan Syakir.Mereka menuju ke bilik yang menempatkan senjata atau lebih tepat lagi bilik simpanan senjata.
"Wei Fran,kau nak bawak budak tu sekali ke?Dia tu dah la demam.Kalau Umi tahu,mesti dia marah."bisik Syakir kepada Aryan yg sedang memilih senjata.
Aryan memandang Syakir sebelum pandangan nya beralih kepada Airiel yg sibuk memasukkan peluru ke dalam Silver Barreta kesayangan nya itu.
Dia kembali memandang ke arah Syakir dan meneruskan aktivitinya "Pembetulan,Umi bukan marah aku or sesiapa okay tapi marah Airiel sendiri.And macam la kau tak kenal kawan kau tu,kalau yang tu yang dia nak,yang tu la jawapnya."
"Okay finee..tapi aku kawan dia je,kau tu sepupu dia."
"Aku tahu.Betapa malang nya orang macho seperti aku dapat sepupu yang babi macam dia."Aryan sempat lagi angkat bakul sendiri.Sama ja macam Airiel....
"Pegi mampus dengan kau punya macho tu.."kata Syakir sebelum memilih beberapa senjata yang dah sebati dengan dirinya yang di gelar sebagai headhunter itu.
Selepas menghabiskan masa kira kira 20 minit di dalam bilik itu,mereka keluar bersama sama dengan senjata masing masing.
Tapi dari empat orang itu,cuma Airiel sorang saja yang membawa 4 jenis senjata.Tak padan dengan demam.Asyik nak membunuh je kerja!
"Jom."kata Aryan kepada anak anak buahnya.Dia melangkah ke arah pintu utama mansion.
"Yeahh..!Thiss time enjoy broo!"
Korang mesti kenal siapa gerangan si sial ni."Diam babi!Kang aku tak bagi kau ikut baru kau tahu."
"Aku tak kisah sebab aku akan ikut jugak.Tak best nanti kalau aku tak da.Kau apa tahu? Kan reader semua."kata Airiel sambil mengenyit mata ke arah anda...
Reader semua be likee..Ee menyampah aku!
Aryan yang malas nak melayan perangai sengal Airiel ,terus masuk ke dalam kereta sportnya.Dia menghidupkan enjin sebelum kedengaran bunyi deruman pelbagai kereta sport keluar dari mansion itu....
Skip..markas Shark
"Move now."kedengaran suara tegas Aryan memberi arahan kepada Anak anak buahnya menggunakan ear-mic.
Aku sebenarnya tak tahu nama benda tu tapi aku hentam saja.
Mereka sedang mengepung markas Shark yang mempunyai seramai 160 orang di dalam nya termasuk Shark.
Bang!Bang!
Bunyi tembakan yang di lepaskan oleh anak buah Aryan membuatkan lebih banyak musuh yang keluar .
Kedua dua kumpulan itu tidak mahu mengalah.Tembakan yang bertalu talu itu membingitkan suasana di dalam markas.
Di situasi shark pula...
Shark yang sedang membelek stok senjata yang telah di curi olehnya di perlabuhan dua hari lepas terkejut mendengar bunyi tembakan tersebut.
Tak lama selepas itu,pintu biliknya di buka kasar dari luar sebelum kelibat orang kanan nya rebah kelihatan.Di kepalanya kelihatan kesan tembakan.
Clap ! Clap ! Clap !
"Glad to see you,Shark.Kau mesti gembira tengok aku datang kan?"Aryan tersenyum sinis ke arah Shark,musuh yang sudah mencuri senjata yang di importnya dari Canada.
Shark yang tergamam itu di pandang tajam.Manakala Shark cuba bertenang dengan mencipta senyuman sinis.
"Aku tak kacau pun.Apasal kau nak cari pasal dengan aku."
Kedengaran ketawa jahat Aryan.Dia kembali memandang ke arah Shark dengan pandangan membunuhnya.
"Kau tahu tak yang kau dah ambik guns aku atau kau buat buat bodoh!"kata Aryan sambil tangan nya di halakan ke arah kotak kotak senjata yang terdapat di suatu sudut bilik.
Muka Shark kelihatan pucat tidak berdarah.
"Buu..kaa kaann aak kuu yang amm biik..."tergagap lelaki itu berkata.Nasib tak kencing dalam seluar..
"Dah ambik barang orang,tak reti nak pulangkan balik ke?"
Ada suara seseorang yang menyelit antara perbualan mereka..
Dengan serentak kedua duanya menoleh ke arah belakang.Gerangan suara itu membuatkan mereka tertanya tanya?
Who is she...?
( ˘ ³˘)♥
Siapa?Siapa?Cuba kau orang teka(komen).Kalau aku tunggu korang vote..alamatnya cerita ni lambat lagi la nak update.Apapun sila tekan bintang vote di bawah ok.Cau...
YOU ARE READING
SAYANG Awak MR MAFIA
ActionAmaran!! 💢 Kalau korang nak baca, korang kena vote lepas korang baca and korang jangan nak pandai pandai copy paste aku punya story. Kalau tak.. Aku jual korang dekat Tauke ayam.Biar korang kena sembelih.. Hahaha!! Aku tak pandai buat sinopsis jad...