Marri se zrovna vracela do svého bytu. Musela být skoro hodinu u Dereka, protože se snažili vypátrat Monroevou. Vlastně jí to ani nevadilo, nemůže se totiž dočkat až jí najdou. Upřímně by ji chtěla sama zabít, bylo by jí jedno jestli se její oči změní.
Marri a Mika neměly rády lovce. A začaly je nenávidět, když jim zabili rodinu. Proto se o ně staral Derek, byl pro ně jako starší bratr.
Pohled Marri
,,No tak!" řekla jsem naštvaně, když jsem se snažila odemknout. Po asi minutě jsem slyšela cvaknutí.
,,No konečně." řekla jsem, když jsem otevřela dveře od bytu a šla dovnitř, opatrně jsem zabouchla dveře abych neprobudila někoho z komplexu.
Ale pak jsem slyšela nějaký zvuk z mé ložnice. Sebrala jsem pistoli pro případ nouze.
Koutkem oka jsem zahlédla jak Mika vylezla z koupelny jenom v....jenom v ručníku, v pravé ruce měla taky pistoli (tou druhou si držela ručník).
Stačil jeden pohled. Naše pokoje jsou propojené, takže Mika šla ze svého pokoje a já z obýváku abychom trochu obklíčily vetřelce.
Rychle jsme vtrhly do pokoje a měly malé překvapení.
Vetřelci byli ti dva chlapci z baru, pan sukničkář a jeho kámoš. V rukách měli baterky a u jednoho jsem asi zahlédla i pistoli. Měli překvapený výraz a slyšela jsem je zašeptat „a sakra“ a taky „to jsme podělali“.
,,Tak a TY už mi lezeš na nervy!! zařvala Mika a ihned panu sukničkáři jednu vrazila až spadnul na zem.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A/N
Kratší kapitola, měla jsem celkem napilno.
Moc se omlouvám!😔
YOU ARE READING
The Difference
FanfictionTeen Wolf x Supernatural crossover Co se stane když dva mladí lovci přijedou do města plném nadpřirozena ?