5.

10 1 0
                                    


,,Dobrá, tak odložíme zbraně ne?'' řekl Sam.

,,Jo, to by jsme asi mohli.'' souhlasila jsem sním a všichni jsme zase uklidili svoje zbraně.

,,Takže... je asi načase aby my dvě se představily.'' začala jsem a pohlédla na Miku, která se na mě jen zamračela.

,,To by bylo skvělí.'' usmál se Sam.

,,Takže já jsem Marri a tohle je Mika.'' řekla jsem a podala si s nima ruku. Mika se na mě s nechutí podívala a odešla.

,,Moc se za ní omlouvám, ona tak trochu nenávidí nový lidi.'' řekla jsem jim.

,,To si asi nehledá nový kamarády snadno, co?'' zeptal se Dean.

,,Kdysi se s nikým moc nebavila, ale když jsme přišli do Beacon Hills, život začal být o dost jednoduší. Tady je to pro nás bezpečnější, hodně lidí je tu stejný jako my, konečně jsme mohly zjistit jaký to je mít normální život.'' řekla jsem jim a vzpomněla si na různý zážitky s našimi přáteli.

,,No, je celkem pozdě, možná by jsme už měli jít.'' navrhl Sam.

,,Jo, asi jo, dneska jsme toho moc nenaspali.'' řekl Dean.

,,Souhlasím. Ale tentokrát by jste mohli jít normálně předními dveřmi.'' odpověděla jsem.

,, No tak asi jdem.'' řekl Sam a všichni tři jsme šli do obývacího pokoje ke dveřím.

Mezitím co jsem je vyprováděla, Mika mi věnovala naštvaný pohled.

,,No tak zatím sbohem.'' rozloučila jsem se s nimi a hned jak jsem zavřela dveře, ze svého pokoje vyšel Isaac.

,,Takže už odešly? Kdo to vlastně byl? Je všechno v pohodě?'' Isaac nám pokládal tolik otázek.

,,Za 1. Jo odešli, za 2. To teď není důležitý a za 3. jo jsme v poho.'' odpověděla jsem mu rychle a on hned zase zalezl zpátky.

Já jsem mezitím šla k sobě a za mnou hned šla Mika.

,,To jseš vážně tak naivní?!'' zakřičela na mě hned co za námi zabouchla dveře.

,,Můžeš se proboha sklidnit?!''

,,Sklidnit?! Jsou to lovci Marri! LOVCI! Každou chvíli by nás mohli zabít a TY je tady vítáš s otevřenou náručí!''

,,Jo, ale zatím nás nezabili, že?!''

,,To neznamená, že nás nezabijou později! Nechápu jak jim můžeš tak věřit!''

,,Já jim ale nevěřím!''

,,No tak předtím to tak moc nevypadalo! Myslíš, že až zjistí co přesně vlastně jsme, tak nás nezabijou?!''

,,Já jsem ale nikdy neřekla že jim věřím! Budeme je tady pozorovat! Necháme Braeden, aby nám o nich zjistila víc informací!''

,,Fajn, dobře, prostě je budem sledovat a nesmíme si je připustit blízko k tělu.''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The DifferenceWhere stories live. Discover now