MARSA DOĞRU OLAN İKİCİ ADIMIM

8 1 0
                                    

Artık Dünya ayaklarımızın altındaydı . Uzaydaydık . O adam bize

İSTASYONDAKİ ADAM -Mars Şahini konum bildirin . dedi .

Yanımda oturan Yunan adam bir şeyler söyledi ama anlamadım . Kendi aralararında hallediyorlardı . Hala inanamıyordum . Türkiye küçücük ve ayaklarımızın altındaydı . Ben dışarıyı seğrederken bir Türk jetin 10 saniye sonra hızlanacağını söyledi . Ben kendime geldim ve neler olup bittiğini anlamaya çalıştım . Türk dediğim bir kadınmış . (yanımdakinden haberim yok Mars ta nasıl birbirimizi bulacaz anlamıyorum) . Allahım gene sayma işlemi başladı .

T.KADIN- 3....2....1.....

Ve jet bir anda hızlandı ama anlaşılır olmadı . Artık Ay' a rövaşata çekecek kadar yakındık . Her kes arkasına yaslandı ve tam olarak hızlanmasını bekledi . Eminim her kes benim kadar heyecanlıdır . Yani ben en azından öyle düşünüyorum . Hayır öyle olmayanlara şunu söylemek istiyorum . Kardeşim önceden uzya gitmiş olabilirsiniz tamam ama duygularınızdamı yok ? İnsan bir şaşırır lan Mars' a gidiyorum falan der bir şok olur yaa . O bilemi yok anlamıyorum . Neyse konumuza dönelim . Tam böyle düşünürken.

T.KADIN-Yer çekimi başlatılıyor . dedi .

Yani artık yere basabilecektik . Yer çekimi açıldıktan sonra hepimiz kıyafe etlerimizi (astronot kıyafetlerimizi) çıkardık ve odalarımıza geçtik . Yatağıma uzandım . Yine ve yeniden uyuya kalmışım . Niye bu kadar çok uyuyorum yaa . Gözlerimi açtıktan sonra yüzümü yıkamaya gittim . Suyu yüzüme vurduğum andaki his benim tüğlerimin diken diken olmasına yetti . O sırada :

T.KADIN-Sen şu türk olansın . Senden çok bahsettiler . dedi .

Neyimi duydularsa artık . Dayanamayıp adını sordum .

BEN- Adın ne ?

T.KADIN-Elif .

İsmi güzeldi . O da benim gibi başvuranlardanmış . İstanbul'da doğmuş . 28 yaşındaymış . Benden büyükmüş (1 yaş).

MARS ILE DÜNYA ARASINDAKI KÖPRÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin