Mucizeler şehri : Ruby de Landas

32 4 2
                                    

Dediğim gibi bu hikaye ilginç bir yerden başlıyoruz. Öncelikle Ruby de Landas ta yaşanacak olan her şeyin birer kurgu olduğunu bilmelisiniz. Bu hikaye herkesi şaşırtacak Hadi başlayalım. 🌸👑👻
           Ruby de Landas ta Perili Ev
    Mrs. Spats bugün kahvesini içmişti. Karşısındaki soluk renkli eve siyah pelerinli birinin taşındığını gördü. Bu kişi kimdi?  Onu tanımalıydı. Nede olsa komşusu değil mi?  Kapıyı tıkladı. Kapı kendi kendine gıcırdayarak açılmaya başladı. İçerden korku filmlerine özgü bir piyano sesi geliyordu. Aniden, Mrs. Spats'in dikkatini çeken tuhaf ama çok tuhaf birşey  oldu:  yeni taşınan kişinin çantasındaki kırmızı kan lekesi de neydi?
O sırada komşu geldi. Pelerini üzerinde yoktu. Adam gayet normal görünüyordu. Yalnız kadın adamın gözlerinin  içinde ufak kırmızı renkler gördü. Ve adamın ten rengi normal bir  insana  göre kat kat daha  beyazdı. Mrs. Spats, içerisi tozlu ve karanlık olduğu için tam perdeyi açacaktı ki adam kadının eline dişlerini sapladı!!Mrs. Spats kan kaybediyordu. Artık o, emekli bir öğretmenden fazlasıydı, bir ölüydü. Bir daha asla torunlarını ve kızını göremeyecekti. Yoksa görebilecek miydi? Evet, elbette görecekti.Çünkü olanları vampir adamın köle gibi davrandığı zavallı karısı gördü ve  mutfaktan aldığı bıçağı  adamın kalbine sapladı. Mrs.  Spats in yarası sarıldı. Ve o sırada yerde bir gacırtı  sesi oluştu. Alt katta bir şey  vardı ki  o şey Mrs. Spats in önünden siyah bir şey hızla geçti. Ve geçerken kadına D. İ. E.  Harflerini  söyledi. Bunlar da neydi böyle?

 

Mucizeler Şehri: Ruby de Landas Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin