Capitolul 1: Lacrimi fara sfarsit

65 6 2
                                    

Știți acel moment cand simți ca totul se scurge intr-o secunda si ca iti cade toată lumea in cap? Ei bine nu va doresc sa-l știți. Nimeni nu merita sa sufere pentru ceva ce nu se merita ,dar defapt adevarul e ca se merita pentru ca pana la urma plangi. Plângi fel ca vrei fie ca nu...

Cand plangi se spune ca esti slab sau ca nu te poti controla emotional,dar nu este asa... Dumenzeu ne-a creat in asa fel încât sa fim sensibili si puternici in același timp. Cand plângem putem fi amândoua in același timp. Avem puterea sa ne aratam sensibilitatea. Oamenii ne pot judeca... iar noi ii putem da dracu' pentru ca nu ei sunt cei care contează. Pana la urma cand vei fi pe marginea prapastiei nu ei vor veni sa te țină sa nu cazi...eventual vor veni sa te impinga. Nimeni nu-ti vrea binele cu excepția câtorva persoane. Dar chiar si cu prietenii știți cum se spune: "In încredere zace tradarea!" Si din păcate asa va fi mereu....

Intodeauna mi s-a spus ca nu ai de ce sa plangi dupa cineva si recunosc sa si eu am spus-o de multe ori....dar defapt cand esti acolo in fata faptului implinit nu mai e absolut deloc la fel... Iti vine sa zbieri sau dai drumul lacrimilor fara sfârșit ,pentru ca astia suntem! Fiecare isi exprima sentimentele in modul lui. Eu sar in sus ca o nebuna cand sunt fericita... dar cand sunt trista ...ei bine, ma interiorizez si incep sa plâng strangandu-mi perna la piept, in timp ce sangerez pe dianuntru ,iar asta e mai rău ca un cuțit intors intr-o rana deschisă! Unii nu au norocul de a avea o familie fericita...sau prieteni care sa ii susțină ...dar alții care au nu ii asculta si dau cu capul de pragul de sus pentru ca nu l-au văzut pe cel de jos.

Niciodată nu poti spune ca suferinta unui om este mai putin importanta. Chiar daca suntem creati sa judecam nu avem dreptul... cu toate ca asa facem mereu si ne creeam anumite idei preconcepute atunci cand vedem un om ca plânge si il catalogam ca fiind slab. Daca plângi nu esti slab.. maidegraba ai o problema pe care nu nopți stăpâni sau sentimente pe care nu le poti intelege, tradari, cuvinte urate, inima franta... dar cei care plâng in fata altora.. au probleme cu adevarat grave si poate ca acele probleme nu deriveaza cu mult la ceea ce am scris mai sus, dar cu siguranță sunt mult mai accentuate si mai profund simtite.

Lumea este cea care te face sa te simți bine, dar tot ea te aduce aproape de prapastie. Nimeni nu tine cu tine, fie care tine cu el însuși si cu interesele lui. Si tocmai deasta trebuie sa avem puterea de a avea încredere in noi si apoi in altii!

Tears...Where stories live. Discover now