Cea mai mare greșeală

15 3 0
                                    

După atâta timp de stat și de gândit, Chris ieșise din spital, gândurile rele îl năpădeau încet și începea să se simtă din ce în ce mai prost din cauza că nu a intrat la liceul la care a vrut, însă Miriăm era cea care a intrat.
Ieșit din spital, Chris se îndrepta în drum spre casă împreuna cu tatăl sau. Pe drum îl vazuse pe Alex și pe scorpia lui de iubită, nu poți sa zici că era urâtă sau ceva, era destul de frumoasă, dar era o scorpie și Chris nu o suferea deloc... Insă Alex o iubea din toata inima.
Chris nu a vrut să opreasca, așa că și-a continuat drumul spre casă. Plus că nu voia să aibe atâți de mulți oameni în jur, cu toate că își revenise puțin in urma acelui atac...
După două luni, venise prima zi de liceu din viața lui Chris, era emoționat, nu știa daca să se ducă sau nu, dar tatăl lui era mândru și s-a gândit să-l însoțeasca și să-l încurajeze, deși el nu știa ce e în sufletul lui Chris.
Ajunși la liceu, Chris împreună cu tatăl sau lasă mașina în parcare și pornesc spre liceu.
Chris se simțea încolțit, era prea multa lume în jurul lui, însă se împăcase cu gândul că trebuie să se obijnuiasca. Curtea liceului era plină de oameni, când a vazut Chris asta, a împietrit și s-a albit la față, tatăl lui știa cum trebuia sa reacționeze în situația asta, așa că i-a dat cu apă pe față și l-a întins pe jos...
Chris își revenise, a mers în fața liceului, s-a întânlit cu dirigintele lui, cu câțiva dintre noii lui colegi și și-a spus:
-Nu poate să fie chiar așa rău. spune el murmurând
A doua zi, când a ajuns la liceu era suparat, gandurile rele nu îi dadeau pace.
S-a întanlit cu niște colegi și a întrat în clasa unde trebuia să învețe 4 ani la rand..
Era împacat cu ideea, pană când au aparut și ceilanți colegi, erau răutacioși, miștocari... foarte nesuferiți. Iar unul dintre ei ia dat unuia pantalonii jos în fața clasei. Mi-a părut rau pentru el, a fost umilit din a doua zi de liceu al lui...
-Cum e prima zi de liceu la tine fraiere. îl întreabă agresorul pe cel pe care l-a umilit
El, înroșit, își ridică pantalonii și se așeaza în bancă suparat...
Chris își spune în gând:
-Eu nu rezist mult aici, cu prima ocazie trebuie să ma transfer. spuse el cu privirea îndurerata
Trei sferturi din clasa lui Chris era ok, însă problema lui era acești elevi, 3 dintre ei rămăseseră repetenți în aceeași clasă și avuseseră probleme cu poliția din cauza bătăilor și a "gangurilor" care luau parte la bătai.
Chris a mers pe principiul că dacă tu nu le faci nimic, nici ei nu se bagă în vorbă cu tine, dar nu este chiar așa..
După o lună de liceu, jumătate din clasa lui Chris, plătea taxă de protecție bătăușilor, cu Chris n-aveau treabă până într-o zi...
Ei, uitându-se la Chris, au vazut că are telefon șmecher, haine de firmă și au zis:
-Ăsta-i plin de bani, hai pe el
Și-au facut un plan în care, unul se lua aiurea de Chris, iar celălant îi garanta că dacă dă atâția bani pe saptamână il lasă in pace. Chris i-a zis acestuia:
-Bai, eu nu platesc nimic, n-am de ce să-ți dau ție bani. spuse Chris hotărât
-Nu dai bani? Lasă frate, că o să ai nevoie de mine, când o să te bată "băieții"
-Bine mă. spuse Chris puțin speriat
În mintea lui Chris năpădeau gânduri grele, putea să îl cheme pe taică-su la liceu să clarifice lucrurile, dar a ales să nu zica nimănui, avea și el "spate" ca să îl apere, deci nu era problemă, el trata cu indiferență.
Până când într-o zi, când a venit o cunoștință de-a unui batauș să-l bată pe unu din clasă pe care îl insultase din cauza că l-a lovit cu sticla. În acel moment în clasă se face liniște totală, cei trei în spate s-au luat la bataie, Chris era cu căștile în urechi, nu auzise mare lucru, decât două lovituri. Dar imaginea lui față de clasă asta s-a schimbat radical când l-a vazut pe acel elev plin de sânge pe față care fugea spre cancelarie să spună tot ce i s-a întâmplat..
Și de aici încep marile povești ale lui Chris...

To be continued...

Greșeala PenalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum