-Aaaaaaaaa. Ndihej hungerima e tij teksa merrte fuqi dhe gjuante nje shpirt te pafajshem dhe te vuajtur . I shkaktonte dhimbje fizike se ato shpirterore ishin te therrmuara jo te ndara, teksa ajo ishte mbledhur qe ti perballonte dhimbjet . Dhimbje te cilat ishte mesuar gjate ketyre viteve te fundit . Por a do zgjasnin me shume ? A do mblidhej zemra e saj ne ato therrmia te shperndara, ne ate shtepi te vogel ku kishte kaluar femijerin e saj , tashme po kalonte dhe vitet e saj te mbetura.
Lotet binin ne dyshemen e akullt teksa burri siper saj kishte ndaluar se gjuajturi mbi trupin e saj te dobet . Rrinte ne cepin e asaj dhome dhe qante per jeten e saj te shkaterruar . Nuk kishte askend qe ta ndihmonte , ndaj mblodhi forcat dhe shkoj ne dhomen e saj . Ra te flinte . Skishte fuqi as te ngrihej qe te pastrohej . Mbylli syt . Erresia e mbuloi dhe uroj qe mos te zgjohej me ose te zgjohej ne nje familje te lumtur dhe te rregullt . Por a kishte ajo nje familje? Kete nuk e dinte dhe skishte per ta pare kurre .
Kurr mos thuaj kurr a ekzistonte kjo shprehja tek ajo . Joo nuk e besonte dhe gjithcka ishte . Ishte nje jetime me nje baba qe e kishte biresuar dhe thjesht e shfrytezonte per qellimet e veta . Ndaj vec fjeti sepse e dinte qe neser do ngrihej dhe do vazhdonte rutinen e merzitshme .●●●●●●●●●●●●
U zgjova me dhimbje dhe me te nxira ne te gjith trupin . Gjithashtu kisha nje shenj ne fytyr qe ishte afer buzes , e mbulova pak me puder dhe fillova te vishesha . Vesha nje pal xhinkse te zeza dhe nje pulover pak te gjere siper dhe te lirsheme. Dola per ne pune . Po pune se me duheshin para per te plotesuar nevojat e te shtrenjtit baba ku vec pinte dhe defrehej per qefin e tij dhe skishte pike ndergjegje . Ndergjegja e tij ishte vec para . Mbrem ishte nje nga ditet kur une skisha para dhe e vetmja gje qe henga per dark ishte nje perkedhelje fizike nga ana e tij ....
Mberrita ne pune dhe u ula ne vendin tim . Punoja si ne nje nga kompanit e njohura ne Bronx dhe rroga ime ishte pak e ulet por skisha zgjithje tjeter . Duhet te beja dy pune qe te kenaqja egon e biresuesit tim. E di qe ketu ku jam te besh para me thes e vetmja zgjidhje ishte te punoja si prostitute por me mire e vdekur se sa ate pune te qelbur . Babai im i dashur e dinte qe nje pune te till beja por nuk me interesonte se cfare mendonte ai, thjesht sishte gjaku im pse te ma ndjente kur ai vet me ka then qe sjam gje per te . Vazhdova punen time dhe ta mbaroja sa me shpejt se me duhet te shkoja ne punen tjeter qe ishte kamarierene nje lokal ku kishte vec pijanec .Teksa dola nga puna perpara me dolen disa student qe po i shihja me zili. Qeshnin me shakat e tyre dhe me shoqerin e tyre . Shoqeri ! A Kisha une nje shoqe jo se kisha . I vetmi shoke qe kisha nga jetimorja ishte Stephan i cili ishte gay dhe u largua nga qe e paragjykonte shoqeria. Kisha nje vite qe se kisha pare dhe as dija gje per te . I preu kontaktet me mua dhe asnje telefonat ose leter . Asnje informacion se ku kishte shkuar .18 vite se bashku dhe i hodhi posht per shkak te gojave te liga. Jam 19 vjece dhe e vetmja shkolle qe kam bere eshte ajo ne jetimore ku mesova dy gjuhe te huaja , English dhe Italisht . Isha nxenese e mire ku per perkujdesjen qe te mesoja i jam mirenjohese nenes time biresuese Paula te cilen e njoha ne jetimore dhe u miqesova shume me te dhe kur mbusha 17 me biresoi si bijen e vete . Nuk kishte femij te saj por ne jetimoren qe isha une ka dhen shume ndihma dhe i donte femijet si te vetit . U be dy vjet qe ka nderruar jet nga nje semundje e keqe qe i mori jeten. Qe nga ajo dite bashkeshorti i saj eshte ber tjeter njeri dhe ma ve mua fajin per vdekjen e saj . E kisha shume perzemer dhe kisha krijuar nje fare dashurie per te si nje nene por tani seshte me dhe me duhet te eci para me forcat e mia .....
Hyra ne lokal dhe ndihej era e alkoolit ku isha mesuar tashme.vesha uniformen dhe vazhdova me porosit.............
.. .
Kisha mbaruar per sot dhe vendosa te shkoja ne shtepi dhe pse sdoja te shkelja me atje por skisha ku te shkoja , nese sdoja te perfundoja rrugeve . Fillova te nxitoja sot kisha mbledhur disa lek dhe besoj se do jet i kenaqur . Hyra ne shtepi dhe pash qe Tony skishte ardhur akoma , u lehtesova dhe shkova te pergatisja dicka per te ngren . Pasi mbarova dhe pastrova pjatat degjova deren te hapej fuqishem . Ngriva ne vend , thjesht po qendroja dhe kush tjeter pervec babait biresues ( Tony) mund te ishte . Kishte pire dhe sonte po afrohej drejt meje . U friksova dhe lash parat ne tavolin dhe mbulova fytyren me duar prisja te me qellonte por nuk ndodhi . Mori parat dhe u largua sic kishte ardhur . Cfryva dhe shkova ne dhomen time puna me kishte lodhur bera nje dush dhe rash te fle. Falenderova zotin qe sot nuk isha dhunuar dhe fjeta per nje te neserme te re.●●●●●●●●●●●●●●●●
U ngrit nga nje zhurm qe vinte nga kuzhina , u tremb dhe u ngrit per te pare se cfare ishte , u afrua dhe ne cep te deres pa qe ishte Tony dhe se cfar po kerkonte , nuk donte tja dinte u fut ne dhomen e saj , u vesh shpejt . Doli jasht pa zhurm dhe u nis ne perditshmerin e saj . Rruges ecte me nxitim sa disa here u perplas me kalimtaret dhe i kerkonte falje per gabimin e saj . Teksa po kalonte vijat e bardha nje makin i kaloi perpara me shpejtesi , u rrezua nga frika dhe pse makina nuk e preku . Mendoi se jeta e saj mori fund , kishte mbyllur syt dhe rrinte ne vend palevizur . Hapi syte dhe pa nje dore qe ishte zgjatur para saj . Ishte nje djal rreth te 25 brun dhe me tiparet e fytyres te rregullta , ngjante bukur.
-Nuk do ngrihesh prej aty ?_ foli ai sepse po e shihja sikur do ta haja, por te vetmet qe po shihja ishin syt e tij blu, i kishte kaq te bukur . U ngrita qe aty me ndihmen e tij , s' doja te dukesha si budallaqe ne syt e tij , si kur skisha pare mashkull me sy
- faleminderit: fola me ndrojtje , sdija cfar te thoja dhe thjesht e falenderova dhe u largova . Por nje ze degjova pas meje
- nuk do ma thuash emrin " _ ishte ai serish u ktheva dhe e pash qe po me buzeqeshte embel
-Melisa _ i fola
- Dion , gezohem :-me zgjati doren dhe u ktheva gjithashtu nuk doja te tregohesha e paedukat dhe ta leja ne ate menyr , ku ai vec me ndihmoi .Ok kaq mjafton
-ok Dion te me falesh por me duhet te shkoj tani _ i fola dhe u nisa me nxitim per ne pun isha von . E pash qe me veshtroi deri sa u zhduka ne kthesen e fundit te punes time. Hyra ne lokal dhe vesha uniformen , vazhdova te marr porosite si gjithmon , sa vendosa goten e fundit ne tavolin , ndjeva nje shuplak ne te pasmet e mia.
U shtanga , ktheva syt dhe ishte nje burre , gati ne moshen e babait tim ai qe me kishte prekur . U ndjeva e peshtir , ndjeva veshtrimin e te gjithve mbi veten dhe e vetmja gje qe bera ishte te ikja pa ber ze prej aty dhe te vazhdoja me porosit e tjera .Pasi mbarova , kisha edhe gotat per ti vendos ne vendin e tyre Me shqetesonte vec nje gje , veshtrimi i atij qe me preku pak me par . Po me veshtronte si qen i uritur .E injorova dhe mbarova vendosjen e gotave , shkova ne dhome te vishja rrobat e mia .sa dola ne dere dikush me terhoqi ne dhome perseri ishte i njejti qe me kishte veshtruar gjate gjithe kohes .U tremba sepse e dija qe nje gje e keqe po vinte....