9

319 13 20
                                    

-Melisa , mu be qefi qe je ketu .
-xh.Petrit te me falesh qe skam ardh as te te thosha qe svija dot , foli ajo me ndrojtje sditi cti thoshte . Sdinte as te genjente shum mire . Ishte si nje liber i hapur qe te gjith e lexonin
- ti harrojm bij . Si thua te vazhdojm me punen direkt .i tha ai duke qeshur. Normale ishte e gjitha tek puna . Kush do vinte te punonte ne ate vend. vec ajo , vec nje njeri qe ne jeten e saj skishte zgjidhje tjeter vec te bente pune qe nuk ishin per te . Kush nga moshataret e saj do ta bente kete gje ? Te punonte ne nje lokal vec me burra dhe e vetmja femer ishte ajo .Iu fut punes.
Teksa po vendoste gotat e fundit ne vendin e tyre ndjeu nje dridhje ne xhepin e saj ishte telefoni i saj . Dikush po e merrte me insistim se kishte disa here qe po i binte dhe ajo se hapte . Kushdo te ishte e kishte vendos mos ta hapte . Ndonjeher ishte shume kokforte . E dinte kush po i binte dhe donte ti bente nje far hakmarrje kur ajo e telefonoi dhe ai sja hapte . Sic po ja bente ajo tani . I kishte ardhur inat ate dite dhe kur ai i kishte dal para ajo nuk i kishte then gje . Ishte sjell normale . Sot ishte dita e saj ku ai te perjetonte se si ishte mos ta hapin telefonin . Po sillej si femi por nuk i interesonte do bente ashtu sic e ndjente . Gjeste per te rritur per femij ajo do i provonte te gjitha . Ndjeu qe ai spo i binte me dhe buzeqeshi sikur te kishte fituar ndonje trofe . Te gjithe ne ate lokal kishin ik . Ishte ora 3 e mengjesit dhe ajo ishte akoma aty duke rregulluar gotat per naten e ardhshme qe do mblidheshin prap aty duke pir deri sa lokali te mbyllej . Vesi i burrave sigurisht . Ishte duke perfunduar dhe me kurris nga dera kryesore , ndjeu qe ajo u hap .
- eshte e mbyllur , lajmeroji personin qe kishte hyre ne ate lokal dhe u kthye te shikonte kush ishte . U habit ishte pak . Nuk e priste te ishte aty . Rrinte perball saj me ate fytyren e bukur dhe ishte vrenjtur . E shikonte gjith nerva dhe ishte gati te shperthente kur ajo foli e para.
-nuk e kam ndjer te betohem, foli ajo pa lidhje .
-kur nuk e ke ndjer nga e di qe une i kam ren 'foli ai gati ne te bertitur po e mbante veten disi mos te bente ndonje skandal . Kur ajo sja kishte hap ishte terbuar . Ishte terbuar qe se kishte gjet ne apartament dhe mendoi me te keqen per te . Kishte gjith naten duke kerkuar per te dhe ajo i thoshte qe se kishte ndjer . Mos po tallej me te mendoi ai.
-hm.... se dija qe ishe ti ' foli perseri pa lidhje ajo
-mos po tall bythen ti ' bertiti kesaj here dhe po i afrohej avash avash . Nuk e mbajti dot me shum . Ishte e pamundur me kete vajz . E bente te qeshte me ate naivitetin e saj e bente te cmendej me ate kokfortesin e saj. Kapi nje got aty dhe e theu drejt murit . Me mire te thyente ate got sa te gjuante ate . Ishte pak me probleme nervore dhe sdinte cbente edhe psikologu nuk e qetesonte dot ne keto momente .
Ajo u tremb dhe mendoi se do ti gjuante u mbeshtet ne mur dhe mbuloi fytyren me duar. Kur e pa qe u tremb ne ate menyre i iku truri me shum kur kujtoi ate dite qe kishte shenja ne fytyr . Ate dit e kishin dhunuar . Mbajti frymen dhe e nxorri frymen rendshem duke iu afruar asaj .
-nuk te bej gje mos u tremb' i foli duke i prekur floket . Pa qe ajo hoqi duart dhe ai u afrua afer saj sa fryma e te dyve binte ne fytyrat e njeri tjetrit , vendosi ballin e tij ngjitur me te sajin dhe mbylli syt te qetesohej . Ajo po dridhej . Mbeshtolli krahet rreth saj dhe e kapi ne bel duke e afruar pran tij duke e perqafuar .
Ndjeu ate te fliste .
-me fal ' foli ajo
-mos e bej me mire ' foli ai tashme i qete .
-mire 'ja ktheu ajo tashme e lehtesuar qe atij i kishin zbrit nervat dhe skishte frik me nga ai . Per nje moment mendoi se ai do e qellonte .
-pse ske shkuar tek apartamenti ' tha ai pasi u shkeput nga ajo.
-dhe pse je ketu ne kete lokal per burra .' I tha duke e shikua rreth e qark lokalin .
-punoi ketu ' shpjegoi ajo thjesht.
-cfare ' ngriti pak ai zerin. -ti punon ketu'
-po
E dinte kjo vajz do e bente me probleme mendore si punon ne kete vend plot me meshkuj .
-hajde shkojm' nderroj muhabet do fliste me vone me te rreth kesaj . Sigirisht ai sdo e linte me ne kete vend por ia dinte koken dhe po e nxirrte njeher prej aty pastaj edhe sikur do i duhej ta lidhte ne nje karrige sic bente me ata qe torturonte do e lidhte vec ne kete vend sdo shkelte me .

-ku do shkojm ' tha ajo sikur ti kishte lexuar mendjen atij .
-do flasim ne vil rreth planit qe do bejm ' tha ai pa u zbuluar .
- ja te nderrohem ' ja ktheu ajo . U clirua qe se pyeti mi se do shperthente  dhe tja thoshte qe skishte per te ardh me ketu . Pa qe ajo shkoj ne nje dhom aty afer dhe lexoi nje tabel ku ishte emri i pronarit te ketij lokali .
-Do shihemi shpejt Petrit Kurti .............

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hope 💑Where stories live. Discover now