●●●●●●●●●●●●
-te te pyes per dicka' pyeta me ndrojtje . E vendosur nga ai do rrija ne shtepine e tij qe sdukej fare si shtepi, se mos nuk isha e gezuar qe ika nga ajo shtepi ku haja vec dru palimit .
-po cfare' ma ktheu teper serioz
- ku do te fle un' fola bera dy pyetje ne fakt . Nga jasht sduket si shtepi por vil gjigande por brenda ishte me e ngaterrua.
-eja do te coj tek dhoma ' hym tek nje korridor te gjat dhe ne fund te tij ishte shume erresir . Ndaluam perpara nje dere ngjyre kafe . Hapi deren dhe foli:
-kjo eshte dhoma ku do te qendrosh ' dhe u largua . Hyra ne dhome dhe shkova drejt dollapit per te pare kishte ndonje gje per te veshur , isha me rrobat e punes .
Bukur kishte vec rroba djemsh ' ok ska problem mund ti vesh ' kyca deren e tualetit dhe shkova per te bere nje dush.Ne mengjes:
Hapa syt dhe ne dhome ndodhej nje arom e rend parfumi , si dhe nje dore ne barkun tim , u tremba dhe u ngrita me te shpejt , ktheva syt ne krahun tjeter te krevatit pash qe ai djali qe as emrin se dija ndodhej ne krevatin tim . U drejtova per ne tualet me vrap . Ska ndodhur gje apo jo? Po ai cdonte aty sikur ishte dhoma ime . Jo skishte ndodhur gje , jam e sigurt . Pse nuk me tha se ishte dhoma e tij , dollapi me rrobat e tij shpjegonte gjithcka . Pyetje qe krijoheshin ne mendjen time . Pasi mbarova dola dhe pash qe ai nuk ishte me ne dhome , pas pak trokiti dera . Brenda hyri nje vajz , sic dukej ishte sherbyesja . Degjova nga ajo vec:
- shefi po te pret ne kuzhin' dhe u largua. Ku ta di une ku eshte kuzhina tani. Kontrollova disa dhoma me ne fund e gjeta . Aty ku vjen era ushqim eshte kuzhina dihet .
-te thash ta shoqeroje Sarah ' degjova nje te bertitur . Ishte ai qe i bertiste asaj vajzes qe me njoftoi pak me pare.( u afrova nga vinte zeri dhe me ne fund e gjeta sallonin )
-miremengjes 'thash me ndrojtje , shume djem paska kjo shtepi . Kerkova per nje vend per tu ulur dhe i vetmi vend ishte pran tij .
-mirmengjes ' ma kthyen te gjithe pervec atij, sic duket ishte me nerva. U ula dhe po rrija nuk haja dot sepse te gjithe po me shihnin muadhe ky ushqim i cuditshem cfare dreqi ishte.
-ti duhet te jesh Melisa apo jo ? Ckemi une jam xheku shoku i ketij palloshit krah teje , ndersa keta jan familja jone dhe i prezantoi me radhe' foli nje zeshkan perball meje . I buzeqesha dhe vazhdova te haja ate ushqim te pashijshem.
-mbaruat kthehuni ne punet tuaja tani -foli shefi i ketyre, ja la fjalen xhekut ne goj , se cdo thoshte . Nuk e di se cbejn keta por hyra ne kete mes dhe duhet ta coj deri ne fund.
Te gjithe iken dhe u ngrita dhe une duhet te ikja ne pune.
-ti rri degjova pas shpine'u ula ne vend dhe po rrija . Sa idiote as emrin nuk ja dija .
-si e ke emrin 'fola . Jo mendja ime e tha kete . Qeshi me ironi dhe foli . Epo ai di rreth meje pse mos te di dhe une sikur emrin te pakten .
-Logan' emer i bukur jo si i imi qe e ka gjysma e botes . Nisi te haj dhe foli serish:
-do shkosh ne pune si perdita qe asnje mos te kuptoi asgje kuptove.
-ok ne rregull kete kisha menduar dhe une por cfare do te ndodhi me mua pasi ti te marresh ate qe do , ata do me ndjekin dhe do me zdukin nga kjo bote kur ta kuptojn ' thash me besim ishte e verteta apo jo.
-e kam rregulluar kete mos u shqeteso , ti bej vec ate qe te them une dhe do jesh e sigurt ' foli ai e lash me aq do kemi kohe per te biseduar per kete .●●●●●●●●●
Serish kaluan ata djemt dhe me ta ishte dhe nje person tjeter , sic duket ishte bosi se po ecte para tyre . Po i shihja me bisht te syrit . Ai po me shihte dhe qeshi djallezisht . U futen tek ajo dera dhe i fundit qe hyri e la pak hapur,hyra pa zhurm dhe kalova koridorin e ngusht . U afrova per ti degjuar se cfare thonin.
-erdhem serish princesh , vellai nuk eshte munduar te te kerkoi fare ' i tha nje nga ata nuk arrija dot ti shihja .
-seshte e vertet , ke per ti pare shoket e tu seshpejti ndyresir' tha ajo ishte e lidhur po ne ate karrige dhe e shihja qe ketu qe duart e saj ishin bere copa nga ai litar qe lidhej tek duart e saj.
-po te kishte kerkuar do te gjente si ty dhe dashnorin tend- tha dhe u degjua nje shuplak , e kishte qelluar. Nxorra pak koken ne dere qe te shihja me qart . Dikush me pa dhe u fsheha me te shpejt .
-fundi jote eshte afer Ivan 'foli ai djali qe ishte i lidhur nga duart dhe ata dy te tjeret i ran me grusht ne stomak nga ajo qe tha.
-ti se ke iden se cfare do ti bej te dashures tende KEVIN . Do ta p****oj aq fort sa te mos ngrihet per nje jave-foli i ashtuquajturi Ivan .shefi i ketyre . Nxorra serish koken dhe KEVIN me pa dhe buzeqeshi me ze perpara tij , sic duket e kishte kuptuar qe une isha per ta ndihmuar prej aty.
-ruajeni ate ' degjova te fliste ivani atyre dy te tjereve dhe pane ata dy te tjeret serioz edhe u binden atij me kok...