Bölüm 1 - Birinci Sınıfların Kutlaması

641 29 29
                                    

Kuzey bölgesinde yaz mevsimleri genelde çok sıcak geçer.

Yatağın üzerindeki oğlan hareket etti ve yüzünü yastığa gömdü.

Henüz uyanmamış gibi görünüyordu, upuzun kirpikleri bir çift şeftali gözü* kapatıyordu.

"Ağrıyor, her yerim ağrıyor."

ShuCi gözlerini açtığında banyodan gelen su sesini duydu.

Dün akşamki anıları gözlerinin önünden geçti. Dün akşam üniversite birinci sınıf öğrencilerinin kutlamasında, içki aracılığıyla YeXun'le konuşmuştu.

O YeXun'le yatmıştı!!!

ShuCi eskiden olsa böyle bir şeyi hayal bile edemezdi.

Okulları ülkenin en kapsamlı bilim ve teknoloji üniversitesiydi. ShuCi bir sanat bölümü öğrencisi olarak kabus misali bir lise son sınıf geçirdikten sonra bu üniversiteyi kazanmıştı ama bu üniversiteyi kazanabilenler genellikle çok zeki olanlardı.

Üniversitenin açılış gününde YeXun öğrenci temsilcisi olarak sahnede bir konuşma yapmıştı. Sahnenin karşısındaki uykulu birinci sınıflar yavaşça kafalarını kaldırmaya başladılar.

Sebebiyse sahnedeki adam yüzü ve o upuzun bacaklarıydı. Sanat fakültesi öğrencilerinden çok daha yakışıklıydı.

O zaman ShuCi'nın yanındaki çocuk şaşkın bir ifadeyle:

"Bu seneki temsilci bizim fakülteden mi?"diye sormuştu.

ShuCi'da çok şaşkındı, soruya garip bir cevap verdi:

"O çok çok çok yakışıklıymış."

Çok kelimesini ne kadar çok kullandığına bakılırsa ondan hoşlandığı açıkça belliydi.

Muhteşem bir konuşma yaptıktan sonra YeXun'ün adı okulun her yerine dağılmıştı.Herkes YeXun'ün Sanat fakültesinden değil Bilgisayar fakültesinden olduğunu öğrenmişti.

YeXun okulun gurur duyduğu bir fakültesindendi

ShuCi kendine geldiğinde okul başladığından beri yaptığı ilk portreyi bitirmişti.

YeXun'ü çizmişti.

ShuCi sadece ilk portresini bitirmekle kalmadı.Yaklaşık bir sene boyunca YeXun'ü gizlice sevdi ama şimdiye kadar sadece birkaç defa onunla konuşabilmişti. YeXun ShuCi'nın adını bile bilmiyordu.

ShuCi YeXun'le konuşmaya dahi cesaret edemiyordu çünkü YeXun daha ikinci dönemin başında kendisine bir sevgili bulmuştu. Sevgilisi onunla aynı fakülteden çok güzel bir kızdı. Okuldaki herkes onların çok yakıştığını söylüyordu.Ama çok geçmeden ayrıldılar.

Biz kızla sevgili olması YeXun'ün kızlardan hoşlandığını gösteriyordu, sadece kızlardan hoşlanıyordu.

Sanat fakültesindekilerin çoğu eşcinseldi ve ShuCi homoseksüel birinin heteroseksüel birisine aşık olmasının genellikle pek hoş olmayan sonlar doğurduğunu biliyordu.

ShuCi YeXun'ü sadece uzaktan görmesinin ve onun portrelerini çizmesinin yeterli olacağını düşünmüştü ama sadece bunlar yeterli olmuyordu.

Dün geceki kutlamada ShuCi kendisini tutamadı.

Birinci sınıfların kutlaması genelde sınavlardan sonra olurdu, bu zamanlarda öğrenciler daha rahat olurdu. Böyle zamanlarda bir sorun çıkması olasılığı yüksekti.

İçki içerek oyun oynuyorlardı, herkes oldukça mutluydu. ShuCi da oradaydı.

Tüm fakültelerden gelen öğrenciler rastgele yerlere, diğerleriyle karışık bir şekilde oturmuşlardı.

Cai Hong Se An LianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin