19 - Zahmetli

193 18 4
                                    

MaozHua Şirketi bu yeni Yazılımı çok merak etmişlerdi. Telefon görüşmesinden sonra Laboratuvardakilere sunum yapmaları için bir şans  daha vermeyi düşündüklerini söylediler.

Öğretmen Lin YiBo'nun yaptıklarını duymuştu. Fazla bir şey söylememişti ama adıyla birlikte onu da silerek gruptan atmıştı.

Böylece sunum için şirkete gidecek arabada bir yer boşalmıştı. ShuCi Proje öğretmeninin o koltuğu boş bırakmayı düşündüğünü öğrendiğinde yerinde duramamıştı.

Eğer YeXun'lerle birlikte MaozHua'ya gidebilirse tüm günü YeXun'ün yanında geçirecekti...

"Ben de sizinle gelebilir miyim?"

"Gelmek mi istiyorsun?" dedi YeXun gülerek. "Ama çok sıkıcı olacak. İki üç saat boyunca arabada oturup kararları açıklanana kadar bekleyeceğiz."

"Bir şey olmaz." dedi ShuCi. Sanki merak ediyormuş gibi bir yüz ifadesiyle "Daha önce hiç böyle bir şirkete girmemiştim. Çarşamba günü öğleden sonrası resmi tatil, sabah ta dersim yok zaten. Gezmiş olurum."

"Peki, ben öğretmenle konuşurum."

ShuCi çok mutlu olmuştu

 "Eğer öğretmen kabul ederse...eğer kabul ederse takım elbise giyinmeden giremez miyim?"

YeXun durdu "Evet üç parçadan oluşan bir takım elbise ve deri ayakkabı giyinmelisin.Bir tanaesi bile ekisik olursa güvenlik seni içeri almaz."

ShuCi inanmıştı "Ben hemen kiralamaya gideyim."

YeXun gülmeden ShuCi'nın tepkisini izliyordu. Onun cidden takım elbise kiralamaya gideceğini görünce insaf etti. "Seni kandırdım."

"..."

"Terlikle gitsen bile seni içeri almak zorundalar."

ShuCi kısık bir sesle "Tamam." dedi. ShuCi onun yüz ifadesine baktığında onunla biraz daha uğraşmak istedi. "Profösöre ne desem acaba bizimle oraya gelmen için izin isterken...'Aile üyemi katabilir miyim?' mi desem? Veya 'Karıcığım şirketin içini merak etmiş, bizimle gelebilir mi?' falan mı desem?"

WAAAAAAAOOOOOOO

YeXun sen nedediğinin farkında mısın?

ShuCi iç dünyasında birazcık çıldırdıktan sonra kendine geldi ve " He....şey, olur bence öyle dersen." derken kulaklarına kadar kızarmıştı.

****

Sonrasında YeXun (Profösöre ne dediyse artık) isteğini kabul ettirmişti.

MaozHua'ya gittikleri gün Profösör Bir SUV kiralamıştı. Şöför dahil 7 kişilerdi.

MaozHuan'nın ana binası banliyölerdeydi.  Çevresinde birkaç şirket binası daha vardı.

Onlar içeri girdikten sonra biri onları karşıladı ve toplantı odasına götürdü.

Oda oldukça genişti. Bir sürü kişi olmasına rağmen içerisi hala oldukça ferahtı. ShuCi yerleştikten sonra etrafı incelemeye başladı. yaklaşık üç bört şirket vardı. Bu kadar çok yetişkinin arasında öğrencilerin olması gözleri onların üzerine yöneltiyordu. ShuCi DeHong şirketinin başkanının durmadan onları inceliyor oluşunu fark etti.

Hayır, daha doğrusu YeXun'ü inceliyordu.

İkinci sunumların yapılma zamanı gelmişti. Geçen hafta zaten sunumlarını yaptıkları için diğer şirketler ayrıntılara değinmeden anlatıyorlardı. Sıra DeHong'a geldiğinde YeXun'ün onlara gözlerinde küçümser bir bakışla güldüğünü gördü.

Cai Hong Se An LianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin