2. rész

191 12 1
                                    

Követtem Rick-et. Végig mentünk az üres utcán, majd amint a végére értünk balra fordultunk. Egy ideig még mentünk és egy fagyizónál lyukadtunk ki. Én ránéztem Rick-re egy amolyan "szórakozol velem?" fejjel, amit persze ignorált és bement a fagyizóba. Én csak sóhajtottam, majd követtem őt.
Fáradt fejjel körbenéztem és rajtunk kívűl, meg az álmos eladóson kívűl senki sem volt az üzletben. Helyet foglaltam az egyik üres asztalnál. Eléggé egy lepukkant fagyizó volt mit ne mondjak, de amilyen romos volt, annyira volt hangulatos. Én csak vártam. Csak vártam. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki a nevemet mondogatja.
- M-M-Morty! Kelj fel Morty!
Igen. Rick volt az. Bealudhattam az asztalnál és gondolom Rick-nek elege lett belőlem mivel amikor felébredtem, akkor már az utcán álltunk. Vagy is én feküdtem. Mivel Rick végighúzott a földön. Vagy is csak szerintem.
Álmosan felültem, majd megdörzsölve az egyik szememet, Rick-re néztem. Ő csak azzal a szokásos unott tekintetével nézett végig rajtam, majd elővette a portálvetőt és megnyitotta a hazautunkat. Nagynehezen feltápászkodtam a földről ezután átmentem a portálon és a kis kaland kezdeti helyénél lyukadtam ki, ami nem más volt, mint a garázs. Nagyjából két másodperc múlva már Rick a hátam mögött állt zsebretett kézzel a portál pedig el is tünt.
Fáradtan elszenvedtem magamat a szobámig, majd bedőltem az ágyamba és egy perc sem kellett ahoz hogy elaludjak.

Felriadtam az ébresztőórám zajára. Kicsit megijedtem de rájöttem arra, hogy ez csak egy újabb nap. Ugyan az a szokásos reggel, ugyan az a szokásos közös reggelizés némaságban, ugyan az a szokásos együtt vacsorázás. Ugyan az az egésznapos baszogatás. Kettőt pislogtam és már is este lett. Észre se vettem, hogy egy egész nap eltelt már.
Ültünk az asztalnál. A szokásos csendben. Hirtelen azonban egy furcsa érzés fogott el. Úgy éreztem, mintha hamarosan változni fogna valami. Igaz, hogy fogalmam sincs arról, hogy micsoda, de biztos voltam benne, hogy történni fog valami.

Este nagyjából olyan 11 óra körül be is igazolódott a megérzésem. Kaptam egy üzenetet. De... ki írna rám ilyen későn? Olyan valaki írt akire nem számítottam. Jessica írt. Eléggé meglepődtem, de persze megnéztem, hogy mit írt.

"Szia Morty! Holnap suli után tudnánk valahol találkozni?"

Csak meglepődve pislogtam magam elé, majd visszaírtam.

"Szia. Persze."

Ez most kicsit jól esett, hogy Jessica találkozni akar velem. Végül mivel már hulla voltam, lefeküdtem az ágyra.

- Alig várom a holnapot -motyogtam, majd lecsuktam a szemeimet és elaludtam.

Just another day... //Rick & Morty ff.//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz