Minął rok a w moim życiu tyle się zmieniło...Między mną a Kacprem coś zaiskrzyło chciałam żeby był kimś więcej niż przyjacielem,czułam coś do niego i byłam tego pewna.
13:06
Siedziałam na łóżku wpatrując się w nasze wspólne zdjęcie...
Po nocach wymykaliśmy się na dachy budynków lub szliśmy nad morze. Był moim najlepszym przyjacielem, był dla mnie jak brat...Czułam że to coś więcej niż przyjaźń i po chwili myślenia stwierdziłam,że go kocham. To było dla mnie dość zadziwiające bo od dawna się w nikim nie zakochałam...
Dzisiaj z Kacprem,Teodorem i Paulą szliśmy nad morze na imprezę do ekipy i mieliśmy się kąpać w morzu więc zaczęłam poszukiwania stroju. Znalazłam dwa stroje dwuczęściowe jeden jaskrawy żółty a drugi czarny chwilę się zastanawiałam bo lubiłam oba ale ostatecznie wzięłam czarny. Spakowałam go do torby i dołożyłam do niej jeszcze ręcznik,wodę, szlugi,2 tigery i 4 browary po które skoczyłam szybko na dół. Ubrałam się w krótkie czarne dżinsowe spodenki i krótka bluzkę odkrywająca brzuch.
15:00
Imprezę mieliśmy na 18:00 więc miałam jeszcze sporo czasu...Stwierdziłam że się prześpię trochę żeby mieć więcej energii. Ze snu wybudził mnie sms, sięgnęłam po telefon który leżał na parapecie i zerknęłam na ekran.
-m- O Kacper napisał
-m- O takkk kocham jego bluzy są duże i ciepłe 🌹17:42
Czekałam niecierpliwie na Kacpra siedząc przed telewizorem i oglądając Trudne sprawy już miał się rozwikłać cały odcinek ale Kacper przyjechał więc wzięłam rzeczy ubrałam buty i wyszłam.
K: Hejka - przytuliłam go na powitanie -
Ka: Heeeej - przycisnął mnie do siebie a potem otworzył drzwi w samochodzie i kazał wsiąść -
K: A Paulina i Teodor pojechali razem?
Ka: No jak widać tak, chyba Teo polubił charakterek Pauli - zaczął się lekko śmiać -
CZYTASZ
„Przyjaźń nie zna granic"
Historia CortaKochałam go nawet bardzo ale moje życie stanęło w miejscu, pojawili się nowi ludzie, nowe miejsca, nowe życie...