Saat 9.12 de uyandım. Geceyi Samet ve tanımadığım 3 kız ile birlikte geçirdim ama sabah yine kendimi yatağımda buldum. Bu sefer evde kahvaltı yapacak ortalıktaki dağınıklığı toplayacak öğlen Arel ile gezecek akşamda evde sakin, huzurlu ve mutlu bir gece geçirecektim. Tabii ki böyle ol(a)madı. Yatağımdan kalktım yerdeki telefonuma uzandım bir mesaj gelmişti aslında mesaj değil destandı mübarek dedim içimden. Annemden gelmişti ; "Çağrıı, oğluşum baban da bende seni çok fazla özlediğimizi fark ettik malum 8 aydır daha yüzünü göremedik. Aslında seni buraya getirtecektik ama baban bir kaç gün sonra okulunun başladığını söyledi ama benim aklımdan çıkıvermiş. Biz biletlerimizi alacaktık ama ilk önce bir soralım dedik belki müsait olmazsın diye, mesajı gördüğünde bizi ararsan seviniriz oğlum "
Annem sana haber verelim belki müsait olmazsın demiş ama zaten kafaya koymuş ben müsait olmasam kaç yazar? Te Allah'ım ya diye Arel'e yakınırken kapı çaldı Hayırr şimdi olmaz inşallah düşündüğüm şey değildir diye dua ederken delikten dışarı baktığımda kapının ardındakinin Samet olduğunu fark ettim içimden bir ohh sesi yankılandı ve Samet'in üstüne atladımSabah yaptığım planların yarısını yapabildim Sametle kahvaltı yaptıktan sonra evi topladık kıyafetleri yatak örtümün altında depili bir şekilde bulsam da yinede temiz bir ortam oluştu. Öğlen Arel'i alıp gezmeye çıkardık yanımızda Aslı'da vardı.Aslı bizim ortaokuldan beri en yakın kankamız olmuştur. Yaklaşıl 2 saat Arel hanımı parkta eğlendirdikten sonra eve geçtik Aslı ' da yanımızdan ayrıldı. Arel'i bıraktıktan sonra okul için biraz alışveriş yapmaya karar verdik . İyi ki üniversiteye başladık yoksa yok üniformaymış yok iki haftada bir traşmış falan. Samet kendi arabasıyla gitmek istedi ama omzumu silktim çünkü arabanın her yeri ergenlerin odalarına astığı posterlerle dolu çok aptalca bir şey ama Samet bunu anlamıyor hatta geçen dikiz aynasının köşesine " Bu hayatta unutulan değil iz bırakan ol " yazdırtmış. Yarabbim sen bunu başıma sınavmı yaptın acep? Şöyle bir baktımda bu çocuk harbi SALAK...
Hepinizii çok seviyorum bazı kişilerin attığı mesajları okudum beni mutlu ettiniz. Kütüphanenize eklemeyi unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Arası
Teen FictionGözlerimi kapattım... Sessizlik iliklerime kadar işleyince nefes aldım. Her tarafıma dolan yalanlarla başa çıkamıyacağımı anlayınca yanıma geldi. Hayal et dedi, sadece hayal et. İçimizdeki perde canlandı. Gülmeye başladık aslında öyle istiyorduk...