Yemekhaneye indiğimde bir masada Okay,Duru,Samet ve o kız gülerek bir şeyler konuşuyorlardı. Bir dakika, bir dakika Samet mi? Ne ara bu kadar yakın olmuşlardı hatta ne zaman tanışmışlardı. Bir saniyelikte olsa göz göze gelmemiz karnımdan bir hareketlenmenin ve kalbimin sesinin dışarıya kadar duyulmasına sebep olmuştu. Samet ve Okay'ın bana yanlarına gelmem için işaret yaptıklarında bir baktım ayaklarım çoktan ilerliyor bile. Yanlarına oturdum. Ben Duru İnceman diye elini uzattı sarışın,Çağrı Aktan diye karşılık verdim. Sağ tarafa kafamı çevirdiğimde bir el daha gördüm ve asansörün önünde hıçkıra hıçkıra ağlayan o ses ilişti kulağıma, ben Almila Artukoğlu, ve sessizlik...
İçimdeki ben sustu çünkü bu isim bir yerden tanıyorum sanki küçüklüğümden beri bu dolmuş beynime. Çağrı deyip arkama yaslandım. Daha çok konumuz okul, dedikodu, okul, dedikodu olarak ilerledi ama bende sadece sessizlik hakim oldu . Ne oluyordu bana Nazlı'dan yani 2 yıldan sonra ilk defa böyle hissediyordum. Beni cezbeden neydi? O kızı neden bu kadar önemsiyordum Ya da kıskanıyordum çünkü şu anda fazla esmer ve tipsiz bir çocuk Almila'nın boynuna sarılmış bir şeyler konuşuyorlardı aslında ne konuştukları açıktı ama ben sinirden stres olmuş yumruk yaptığım elimi masanın altında dizime vuruyordum ve onları duymuyordum,yani duymak istemiyordum moralim bozulmuştu ki, sana teşekkür edemedim saol yaptıkların için. Ve yine o ses.
- Önemli değil herkes aynı şeyi yapardı bunu boşverde bileğin nasıl ?
- Şuan ağrım yok ama ani hareketlerde biraz acıyor tabii ama yakında geçer
Duru araya girdi salı günü pikniğe mi gitsek? Hava çok güzel.Samet kabul etmeye yeltendiğinde,ben hemen atılıp o gün işimiz var malesef ama siz gidin başka bir gün bizde katılırız size. Samet çok şükür bir kez beni anlayıp, evet evet sonra katılırız deyip bana baktı. Ayağa kalktım eve gitmem gerektiğini söylediğimde Duru ayağa kalkıp bana yaklaşınca geri çekildim gitsem iyi olacak deyip hızla ayrıldım. Eve varınca ilk işim duş sonra da yatak oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Arası
Teen FictionGözlerimi kapattım... Sessizlik iliklerime kadar işleyince nefes aldım. Her tarafıma dolan yalanlarla başa çıkamıyacağımı anlayınca yanıma geldi. Hayal et dedi, sadece hayal et. İçimizdeki perde canlandı. Gülmeye başladık aslında öyle istiyorduk...