Este abstractul o noțiune definibilă? Poate.
Dar o să mă lipsesc de explicația seacă și vagă a unui cuvânt atât de complex.
Pentru că abstractul e nimic și totul în micul ăsta mare univers în care trăim.
Nu încerca să găsești o justificare pentru tot ce faci. Faptul că ești om îți justifică toate alegerile și faptele așa că ia o pauză de la admirarea ordinarului și începe să vezi abstractul, să înțelegi că viața ta are un sens, fie înainte, fie înapoi, fie la dreapta sau la stânga. Pune piciorul drept în fața piciorului stâng și fă pași mici spre viitorul mare și întunecat.
Niciodată să nu îți fie frică. Mergi înainte, treci prin foc și prin apă pentru tine, luptă pentru tine și pentru visele în care crezi. Poate nu poți să schimbi lumea cu planul tău dar, cum spunea o autoare dragă mie aici pe wattpad, va fi "7 miliarde minus unul".
Schimbă-te pe tine însuți și se vor schimba și alții.
Va fi greu. O să te pierzi pe drum. Știu, o să vrei să-ți găsești adevăratul "eu" dar te vei pierde pe drum.
S-ar putea să înnebunești dar trebuie să riști.Dacă te simți disperat și blocat intr-o lume greșită, înseamnă că esti pe drumul cel bun.
Dureros de adevărat.Să nu uiți niciodata de unde vii, cine ai fost la început.
Viața nu e un câmp de luptă, așa că lasă pistolul ăla jos și nu îți mai injosi prietenii pentru că sunt altfel.
Viața e doar un drum lung, cu primejdii presărate chiar de tine.Fii responsabil pentru viața ta.
Pentru că e a ta, muritorule.
Niciodată să nu dai înapoi, niciodata să nu renunți.
Ridică-te și mergi mai departe.
Dar niciodată să nu te îndepărtezi prea mult de cărarea cea mare.
Ai încredere în tine și in alții.
Iubește și suferă.Ăsta e drumul tău, copil al lunii pierdut pe drumul abstract al unei lumi în care nu ai fost înțeles.
YOU ARE READING
Abstract
Spiritualpentru că abstractul nu poate fi descris, ci doar prezența lui în eterna noastră suferință trecătoare