' Unniemi seviyor musun?'

354 29 2
                                    

Okula geldiğimizde zilin çalmasına birkaç dakika vardı. Ve kesinlikle o dakikaları ders çalışarak geçirmeyi düşünmüyordum.

En azından şu an için...Bana öyle bakmayın. Telefonumu elime aldım. Sonra geri bıraktım. Şu sıralar telefonla çok oynuyorum. Gözlerim bozulacak yahu!

Aklıma bir fikir gelmişti. Xman'i arayacaktım. Umarım açar.
Üçüncü çalışta açmıştı.
"Alo? Xman merhaba "

"merhaba neden aradın?"

"kaba adam"

Kahkahalar, kıkırdamalar...

"canım sıkıldı o yüzden."

"bugün aynı sınıfta derse gireceğiz."

"Wow...kendin hakkında ipucu verdin."

"Evet. Kendimi sana belli etmeden önce belki beni bulursun diye düşündüm."

Bu sefer kıkırdamalar benden.
"neyse hadi derse gel. Birazdan hoca girecek."

Dedim ve telefonumu kapatıp arka cebime koydum.
Dediğim gibi Hoca gelmişti.

❇❇❇

Dersten çıkmıştık. Kantine yöneldim.
Bir meyve suyu dilime damağıma iyi gelebilirdi.

Meyve suyumu alıp masalara yöneldiğimde her birinin dolu olduğunu gördüm.bir kişilik yer bile yoktu.
Etrafımı tararken bir oğlanın bana el  salladığını gördüm.

Bu o bir hafta öncesinde sırama götünü koyan çocuktu. Bu düşünceye güldüm ve çocuğun yanına gittim.

Sandalyesinde yayılarak oturmuş kahvesini yudumluyordu yakışıklı çocuk. Evet bu fikre sonradan katılmıştım. Yakışıklıydı hem de baya.  Yoksa bana mı öyle geliyordu. Koyu Kahverengi saçları ve açık kahverengi gözleriyle onu başyapıt olarak adlandırmıştım.

"Bana mı el salladın?"

Çocuk kahvesini elinden bıraktı ve ayakta olan bana baktı.  "oturabilirsin"

Dedi.
"Gerek yok ya sadece bir meyve suyu. Dışarıda da içebilirim. Seni rahatsız etmek istemem."

Yine kahvesinden bir yudum alıp masaya bıraktı.

"Beni rahatsız etmek istemediğini söylüyorsun. Ve gidebilirim diyorsun. Saçma olmadı mı?"

Dedi gülümserken. Ben de utangaç bir şekilde gülümsedim ve karşısına oturdum.
Herzamanki gibi pipeti kemirerek yudumluyordum.

"kemirmeyi seviyor musun sincap?"

Dediğinde yine o narin gülümseyişimi sundum.  Ya da ben öyle sanıyordum.

"alışkanlık işte"

Dedim kendime akıl sır erdiremeyerek.
Pipeti elimden aldı ve kahvesine daldırdı. Ardından kemirdiğim yerden kemirerek içmeye başladı. Kahvenin pipetle içildiği nerede görülmüş.

REALLY? ✔ |JiRoséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin