Kız Kavgası vaaaaar!!!

339 30 3
                                    

Hyuna-Red

"Evimden git Kim Taehyung!"

Jisoo unniemin evin içinde yankılanan sesi Taehyung'un kalbini hoplatmıştı.

Bense üzgün gözlerle karşımdaki çifte bakıyordum. İçimde hâlâ bir umut vardı. Eğer Taehyung, pes etmezse pes eden jisoo unniem olacak ve onu kabul edecek.

Taehyung, yerdeki camlara bakıp Ardından Jisoo'ya baktı. Sanırım ilk tepkisini şu an verecekti.

"Jisoo yeter! Abartma artıK."

Dedi ve unniemin omuzlarından tuttu. Unniem çok kırılgan bakıyordu.

"Jisoo, ben çok üzgünüm yanında olmadım. Sen benim için intihar etmeye kalkıştığında sana 'Ne yaparsan yap' dedim. Ama Jennie'ye teşekkür etmem gerek. Seni ikna etmeseydi. Bugün ben kime yalvaracaktım.Jisoo, ben gerçekten o zamanlar Seulgi'nin aşkıyla yanıp tutuşuyordum. Ancak gerçek sevginin sende olduğunu anlayıp geri döndüm.
Sana aşkımı kanıtlamama izin ver."

Jisoo, bu sefer az önceki kadar vahşi görünmüyordu. Sadece üzgün görünüyordu. Hâlbuki kollarını Taehyung'a açsa çok mutlu olacağını ben bile biliyordum.

Ben Taehyung ve unniemin aşkına daha önce çok şahit olmuştum. Ve Taehyung,  onu üzmemişti. Tabi arada kavga etmeden olmazdı. Ama kavga da ilişkinin süsüydü.

"Çok geç" Diye bir mırıltıyla dökülmüştü kelimeler jisoo'nun ağzından.

Tanrım bu kız prensipleri yüzünden Kendine zarar veriyor. Yeter artık bu işe bir el atmalıyım.
Hızla oturduğum sandalyeden kalktım ve Jisoo unniemin elini alıp Taehyung'un eliyle birleştirdim.

"Bıktım! Siz Birbirinizi seviyorsunuz. Jisoo unnie çocuğa cezasını vermek mi istiyosun?  Yeterince canı yandı zaten. "

Jisoo,elini Taehyung'un elinden hızla çekti.
"Anlamıyorsun. Ya bir daha aynı şeyi yaparsa."

Ona sarıldım. Ağlamaya başladı.
"Öyle birşey olmayacak. Taehyung'a kefilim. "

Taehyung'a döndüm."Taehyung, ondan ayrılabilirsin."

Dediğimde jisoo unniem şaşkınlıkla yüzüme baktı. Sevdiğin çok belli oluyor.

"Ama ayrıldığında tekrar ona döneceğini bilerek, başka kıza gitmeyerek işte o zaman doğru dürüst bir ayrılma değil de ara olur."

Dediğimde bana gülümsedi.
Bu çocuk işi kolaylaştırıyor işte ya.
Jisoo,unnieme baktığımda o da gülümsüyordu.

Başardım ya Jisoo unniem gülümsüyorsa bitti.
Taehyung, gülümsemesine devam ederken Unniemin yanına gitti ve elini uzattı jisoo unniem de onun elini tuttu.

İkisi de gülümseyip sarıldılar.
"Hey ayrılın. Jisoo unniem grip sonra sen de grip olacaksın."

"Unutturma sana da hediye alayım rosé ve diğer kızlara da"

REALLY? ✔ |JiRoséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin