Eve girerek ayakkabılarımı bir köse attım. Ve arkamdan kapıyı kapattım sonra mutfağa ilerledim ve annemin arkasına geçtim ve yanağından sulu bir şekilde öptüm.
Hızla arkasını döndü ve Tovbeestagurrullah çekti onu sınır etmeyi çok seviyorum.Merdivenlerden yukarıya çıktım ve odama girdim çantamı yatagimin kenarına koydum.
Sonra yatağıma atladım .
Ve telefonumu elime alıp bir süre sosyal medyada gezdim.Sonra yataktan kalkıp dus aldim ve eşofman ve kisa kollu ikilisini giydim.Aşağıdan abim ve Yasemin in sesi geldi.
Sonra bir anda kapı açıldı ve içeriye öküz abim girdi evet öküz hemde düz öküz. Ahh cidden onunla kardeş olduğum için hiçte mutlu değilim.
Annem: Çocuklar hadi babanız geldi cabuk yemeğe eğer gelmezseniz terlik yersiniz.Annemin bu tegtidini her akşam duyuyoruz zaten.Abim ile kapıdan çıktık ve aşağıya indik.
Sonra ise yemeğe başladık.
Bu arada ben Sıla bu kadar ilerde her şeyi ogrenirsizin. Hızla yemeğimi yedim ve tabagimi alıp bulaşık makinesine koydum ve annemlere afiyet olsun diyerek odama çıktım ve çantamı açıp ödevlerimi aldim ve masama oturdum.
💜💜,1.30 saat sonra.
Yaptığım ödevler matematik ve fen .Beynimi hissetmiyorum.
Saat 12.30 hemen kitaplarımı topladım ve yatağıma yattım komodinin üstünde olan lambayı yaktim ve kalkıp diğer ışığı kapattım. Ve tekrar yatağa yattım ve kitabımı elime alıp bir kaç sayfa okudum .
Aşağıdan hiç ses gelmiyordu. Uyudular herhalde. Sonra yine kalkıp cami kapatmaya gittim. Tam kapıcam bir ağlama sesi duydum ama bu incede değil çok ağlıyor. Camdan aşağıya baktım ama pek birşey göremedim anı bir karar ile hemen odadan çıktım ve hızla merdivenleri inerek diş kapıya ulaştım ve anahtari alarak kilitli olan kapıyı açtım ve dışarıya çıktım bu saatte beni Mesude teyze görse dakikada tüm mahalle ayaklanıp beni aramaya başlar.
Düşüncelerimden ayrılarak koşarak arka tarafa gittim yaklaştıkça ağlama sesleri yaklaşıyordu. Oraya doğru ilerlemeye devam ettim ve sonuc yerde ayaklarını kendine çekmiş bir çocuk dur o onun kulakları ve kuyruğunu var oyuncaktır belki.
Yanina doğru ilerledim ve tam önüne comeldim.
Sıla:Heyy küçük adam bu saatte ne isin var senin burada .Sorum ile basını kaldırdı ve bana baktı, iyide bu Turk değil ki bu çelik gözlü ve çok sevimli sanırım Türkçe bilmiyor.
Burdan sonra korece olarak hayel edin.
Yanaklarından tuttum ve basını kaldırdım. Ve sahibin varmı diye sordum oda basını olumsuz anlamda salladı. Sonra ne zamandır buradasın diye sordum.
Cocuk:2 guyduy buyadayim. Dedi ahh Allahım sesi ve konuşması çok güzel bunun ayy çok sevimli .Sila:Kalıcak yerin varmı? Ve adın ne?
Suga: Adım Suga ve kalıcak yerin yok.
Sila: Karnın acmi?Dediğim ile önce kafasimi eğdi ve onaylar şekilde basını salladı.
Kafasını kaldırdım ve elimi uzattım. O ise hemen elimi tutup ayağa kalktı ve kollarını bana doğru uzatıp ellerini açıp kapamaya başladı bu beni kucağına al demek evet bebekceden biraz anlıyorum.
Onu kucağıma almam ile kafasını boynuma köydü.Ama merak ettiğim bir şey var bu kulak ve kuyruk gerçekmi.Sıla:Suga cim buu kulak ve kuyruk gerçekmi?
Suga: Beyeenmeydimmi yuften baya kijma. Bir yandan konuşuyor ve bir yanda da kulaklarını ve kuyruğunu saklamaya çalışıyordu.
Sila:Ahh hayır tatlım kızmadım sadece merak ettim ayrıca sana çok yakışıyorlar. Konuşurken eve girdik ve Suga yi kucağımdan indirmek istemiştim ancak o boynuma daha çok sarilmisti. Bende indirmeden tekrar kapıyı kilitledim ve mutfağa girdim sonra dolaptan Yasemin in biberiyinu çıkardım dolaptan da süt aldim ve cezveye koydum sonra ocağa koydum ve altını yaktim.Suga ya baktigimdaysa sevimli bir şekilde ocakta yananatese bakıyordu.. Onun bu hâline güldüm ve sonra süre baktım çok sıcak olmaması için altını kapattım ve uçağın üzerinden alarak biberiyiz koydum Suga nin eline verdim oda hemen ağzına aldı ve bana sapsik bir şekilde güldü bende onu yatay bir şekilde kucağında cevirdim ve merdivenlere yöneldim. Odama girdim ve yatağın başlığına sırtımı dayayıp kucağımda olan Suga yi izlemeye başladım.
Umarım yarın bur zorluk çıkmaz.
Merhaba yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Cat Boy yada karıştım hadi bakalım.
Ilk hikayede bu cat boy ları çok sevdim ve bende yazma kararı aldım.
Okuyun bakalım nasıl.
Oyu geceler.🖤🖤...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy ( Suga)
FanfictionMasum bir kedi ne zorluklar çekmiş olabilir. Ve ne zaman mutlu olacak.