Annemler ile film izliyorduk abim evde değildi. Telefonumun titremesi ile elime aldim mesaj abimden .
Miraç: Anneme sorsana bi alınacak bir şey varmı.
Sıla:Sanada meraba abi alınacak bir şey yok babamlar yaptı zaten.
Miraç:Tmm napiyonuz.
Sıla:Film izliyoruz gelecek misin.
Miraç:1 saate kadar gelirim .
Miraç:Istediğin bir şeye varmı.
Sıla:Hmm süt al gelince sana bir sürprizim var.Görüldü
Gülüp telefonu kapattım. Ve filme tekrar odaklandim.
Tam içim gecerken bir ağlama sesi ile gözlerimi açtım.Kosarak odama çıktım kapıdan girdim karşılaştığım sahne ise elleri ile yüzünü kapamış ve ağlamasını durdurmaya çalışan bir Suga beklemiyordum noldu ki.
Yanina doğru ilerledim ve onu kucağıma aldim anında kollarını bana sardı bende ona daha sıkı sarıldım.
Sıla: Noldu tatlım benim?Karninmi ac?
Suga: Beyi biyaktin saydim ve eyer kaynım boğaz ac.Ama biyaz çok ac deyiyim.
Onun bu hâline güldüm ve açıkta kalan boynuna bir öpücük kondurdum .Kıkirdadi ve oda benim boynumu öptü.Kulağıma doğru yaklaştı ve bana Seni seviyorum sahip dedi.
Daha doğru düzgün konuşamazken bunu demesi beni mutlu etmişti.Yataktan ayağa kalktım ve Suga yi kucağıma aldim Suga kucağımda abimin odasına girdim dolabını açtım ve bir tane sweet ile çorap bide Yasemin in odasına girdim ondanda ona küçük gelen bir eşofman aldim siyah ve duzdu bu yüzden sorun olmaz.
Sonra hemen odama geri döndüm kapıyı da kitledim ve banyoya doğru ilerledim içeriye girdim ve Suga yi lavaboya oturttum.O ise bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
Suyun iyi olduğuna karar verince Suga ya döndüm ve sweetini çıkardım o ise beni izlemekten başka bir şey yapmiyordu.Onu kucağıma alıpta suya doğru ilerleyince bana daha çok sokuldu.
Bana bir çok şirinlik yapıyordu ama ben yemem böyle numaralara alışkınım Yasemin sürekli bişey isteyeceği zaman böyle olduğu için.
Daha fazla beklemeyerek onu küvete soktum ilk bir tısladı ama sonra sevdi .Önce kafasını ısladım ve bademli şampuan ile kafasını köpürttum bir süre ise hafif bir şekilde masaj yaptım. Sonra karemelli dus jeli ile vucudunuda yikadim ve güzel bir şekilde durladim.
Küvetten aldim havluya sardım ve banyodan çıktım onu yatağın üstüne oturttum ve önce kafası kuruladım sonra vücudunu. Boynunu ve yanaklarını öpücüklere boğdum daha sonra üstünü giydirdim onu yataktan indirdim üstündekiler tam oturmasada yakışmıştı.
Kollarini kaldırdı ve ellerini açıp kapamaya başladı bende kucağıma aldim ve odamdan çıkarak aşağıya indim.Salona geçince abimin gelmiş olduğunu gördüm ve yanına doğru ilerleyip arkasından yanağından öptüm.
Abimde hemen kafasını bana çevirdi oda beni öptü.Bir hıçkırık sesi duymamız ile hemen Suga ya baktım omzuma saklanmış ağlıyordu koltuğa geçtim ve oturdum abim ise bana bakıyordu sonra gözleri ile işaret etti ve ne bu diye sordu.Sila: Şöyle ki dün akşam pencereyi kapatırken ağlama sesi duydum ve aşağıya indim bu ses ise bu tatlistan geliyormuş. Bu arada adı Suga neyse iste bende eve aldim vee galba bir cat boy.
Abim ise bu anlattiklarimi büyük bir şaşkınlık ile dınliyirdu.
Bakışları Suga yu buldu ve bende Suga ya baktım abim onu kucağınaaldı alması ile birlikte bağırarak ağlama ya başladı. Abimde hemen bana verdi ama dedi sözler onun ne kadar kırıldığını anlatamaya yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy ( Suga)
FanfictionMasum bir kedi ne zorluklar çekmiş olabilir. Ve ne zaman mutlu olacak.